Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Årets åk
Supersonic sa:Absolut att det får plats. Det kommer ju inte skickat med vevarna i varsin riktning utan isärmonterat.
Supersonic sa:Absolut att det får plats. Det kommer ju inte skickat med vevarna i varsin riktning utan isärmonterat.
ThomasThomas sa:Lite vårservice nu när solen tittar fram!
Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
lundatok sa:Vad tror ni man får för ett par SISL-vevar i bra skick (lite patinering efter skor) med två axlar (väg o mtb) samt 34t klinga och lite brickor + ANNAT?
Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
AlfaAlfa sa:Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
Vikt?=)
Jensen sa:Tex http://dr-cannondale.de, r2-bike.de lär oxå kunna ha. Men du lär även hitta distanser som motsvarar den minskningen du gör. Men som sagt, klingan sätter ju begränsningen, även om hälen tar i. Problemet är ju att klingorna har offset, är om man möjligen kan vända klingan så att offseten (den lilla de har) är år fel håll, normalt blir få kedjelinjen sämre, men eftersom du även minskar längden på axeln så kan det bli ok. Frågan är då om du istället tar i med hälen. Kolla absoluteblack eller garbaruk för klingor.
K sa:Jensen sa:Så är bygget i stort sett klar. Blev inte myclet kvar av originalhojen :-)
Mkt fint! Vad är det för sadel??
Min (samma fast XL) skeppas på fredag till LBS, räknar med ombyggd o klar nästa fredag... man blev ju inte mindre sugen nu!
Välkommen till klubben "Vi som har blivit gamla gubbar och behöver en komfortracer för fikaturerna".glitch sa:Pruttar runt på den här i år.
Känns mycket bra hittills, Synapse Ultegra som fått Superstarhjul med Grailfälgar.
mhenry sa:Byggde färdigt hjulen i veckan så nu är det bara småputs kvar. Väntar på ny sadelstolpe. Och nya flaskor eftersom flaskställen är rejält tighta. Jag måste gå av cykeln för att dricka med de flesta av mina gamla flaskor.
Razzr sa:Cadd 12 Force disc tänkte jag åka på i sommar
Jag nöjer mig med att konstatera att handtagen är strykfula vilket gör att det minskar ha-begäret något. Sambon och de tre bockstyreförsedda cyklarna i garaget antyder också att jag inte ska ha fler.NLC sa:Razzr sa:Cadd 12 Force disc tänkte jag åka på i sommar
Nu blev det så där svårt igen; hade ju inte tänkt att köpa en ny racer och absolut inte en med skivor.