Egress
Aktiv medlem
Visa din cockpit
Din Race Ride Seek topcap är 2 grad off-center, mate.
Jo, jag märkte ju det efter att jag knäppt bilden. *suck*
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Din Race Ride Seek topcap är 2 grad off-center, mate.
Ett tips är att köra in en smal skruvmejsel och låta den sitta kvar för att sedan spraya in 5-56 med medföljande plaströr.Man följer instruktionerna :)
De sitter som berget. Problemet är att få loss dem när man vill byta.
Ett tips är att köra in en smal skruvmejsel och låta den sitta kvar för att sedan spraya in 5-56 med medföljande plaströr.
Fulast vinner?
Visa bilaga 412396
Dessutom halvt OT då det är en e-tard (egenkonverterad Merida crossway). Hade gärna haft barends också då jag ogillar greppet, men det får inte riktigt plats i nuläget, och det verkar småsvårt att hitta bredare 25.4mm-styren (har iofs inte letat ihjäl mig).
Fulast vinner?
Visa bilaga 412396
Dessutom halvt OT då det är en e-tard (egenkonverterad Merida crossway). Hade gärna haft barends också då jag ogillar greppet, men det får inte riktigt plats i nuläget, och det verkar småsvårt att hitta bredare 25.4mm-styren (har iofs inte letat ihjäl mig).
Fast då blir reachen kass. Det är också anledningen till att jag inte bytt styrstam o styre, har ingen så lång 31.8-stam. Och vill nog inte ha så brett styre när man ska kryssa mellan mobilzombies i innerstan heller. Då tycker jag jontes förslag lockar mer.Den där styrstammen bör du kanske vinkla upp för full tardness.
Glöm inte Titanskruvarna!Visa bilaga 414426
Nästan stock cockpit på min DH från 2012. Har bara bytt greppen till Fabric Silicone single lock-on 32mm. FSA Gravity 777 styre, nån taiwanesisk CNC boxer-stam, Avid Code R bromsar (ena handtaget är böjt och riktat men de funkar perfekt), SRAM 10-delat, Marzocchi 888 CR gaffel på en UMF The Duncan 3 Team.
Glöm inte Titanskruvarna!
Gushem ogillar Vänstern.Finns det en förklaring varför allt sitter på höger sida?
Finns det en förklaring varför allt sitter på höger sida?
Så jävla cool lösning :)Blev rätt bra med lite eltejp tycker jag.
Exakt min tanke också. Kreativt och coolt att få det är funkaSå jävla cool lösning :)
Just det, haha. :) Jag hade dragit sönder en av de grå härdade skruvarna i cockpiten och la då knappt 300 kr på att ersätta alla med titan från r2-bike. Varför inte liksom...
Spännande med bara en bakbroms i skogen?Ny cykel ny cockpit.
Vanligtvis undviker jag karbån komponenter för priset men också för att det är svart att bedöma skador. Men till en helstel mtb är dämpning i styren bra att ha och många här har lovande ord för One Up styre. Så jag provade och den höjer verkligen komforten (och är snygg också)!
Visa bilaga 478283
Faan va clean, fattas bara elektrisk broms?Ny cykel ny cockpit.
Vanligtvis undviker jag karbån komponenter för priset men också för att det är svart att bedöma skador. Men till en helstel mtb är dämpning i styren bra att ha och många här har lovande ord för One Up styre. Så jag provade och den höjer verkligen komforten (och är snygg också)!
Visa bilaga 478283
Spännande med bara en bakbroms i skogen?
@Dangerholm style från den vinkeln! bra jobbat! men dyrt :)
Helvete va sugen jag blev på trådlöst nu ?
@Dangerholm style från den vinkeln! bra jobbat! men dyrt :)
Bara att slå till! Det funkar fantastiskt bra, enda nackdelen är priset..... ? Men nu finns ju GX AXS som är lite billigare iaf!Helvete va sugen jag blev på trådlöst nu ?
Mindre än telefonen, billigare (än s20), tåligare. Har hellre telefonen i bakfickan. Lite mer skyddad vid en eventuell krasch. Den är kopplad till kadenssensor, samt sensor i hjulet också.Fråga, delvis OT: Vad är det egentligen för fördel med en gps enhet likt den du har jämfört med att använda en modern Android telefon (Samsung s20)? Tar du in kadens och andra värden på din Garmin också?