marr
Aktiv medlem
Visa din cykel inför 2017
Hogren sa:Uppdaterade Trek madonen med lite onödigt dyra oversize trissor ? Men grymt coola
Som en jädra slickepinne :)
Ser riktigt coolt ut.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hogren sa:Uppdaterade Trek madonen med lite onödigt dyra oversize trissor ? Men grymt coola
Haha, ja vinkeln stämmer nog någorlunda.....!Johan Falk sa:Ser ut som om gaffeln på postkodcykeln skulle bli "rättvänd" om man vänder den fel...
eller "China Post" kanske....?Stumpy sa:Du kanske kan skaffa Postkodlotteriet-dekaler och sätta på den nya ramen. Garanterat stölobegärligt.
Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
mikipedia_ sa:Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
Är du så snäll kan du få bli min man?
Enduro Fredrik sa:Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
Är det en Trance eller Giant? ?
Paco sa:Enduro Fredrik sa:Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
Är det en Trance eller Giant? ?
En Reign 2
Rockybalboa sa:Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
Vartifrån?
fredrik168 sa:Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
hoppas hon inte har tillgång till internet då!! eller vet vem Paco är! ;-)
Paco sa:fredrik168 sa:Paco sa:Klickade precis hem en sån här till frugan i hjulklapp.
hoppas hon inte har tillgång till internet då!! eller vet vem Paco är! ;-)
Hon gnällde över att hon inte hade råd just nu så jag tog saken i egna händer och som tur är så hänger hon inte på Happy?
happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
Jovisst men hur vet du att bilden överensstämmer med cykeln du kommer att få? Och kan du va säker att du kommer att få den innan 2017 är slut?Paco sa:happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
Om cykeln är betald så är den ju min.....
happymtb.fr sa:Jovisst men hur vet du att bilden överensstämmer med cykeln du kommer att få? Och kan du va säker att du kommer att få den innan 2017 är slut?Paco sa:happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
Jag tycker att det är hypotetiskt skryt... men det är kanske så det är på internetet nu för tiden! ;-)
Paco sa:happymtb.fr sa:Jovisst men hur vet du att bilden överensstämmer med cykeln du kommer att få? Och kan du va säker att du kommer att få den innan 2017 är slut?Paco sa:happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
Jag tycker att det är hypotetiskt skryt... men det är kanske så det är på internetet nu för tiden! ;-)
Vill du att jag tar bort inlägget och lägger upp en bild på kartongen på fredag, eftersom att det är en hjulklapp?
Vart är tråden om att hyra en gråterska när man behöver den....
mrholmiz sa:Igår kom den :D
Vägd med slangar i och utan trampor
Ta inte det så personligt bara! ;-)Paco sa:happymtb.fr sa:Jovisst men hur vet du att bilden överensstämmer med cykeln du kommer att få? Och kan du va säker att du kommer att få den innan 2017 är slut?Paco sa:happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
Vill du att jag tar bort inlägget och lägger upp en bild på kartongen på fredag, eftersom att det är en hjulklapp?
Luthman Photography sa:mrholmiz sa:Igår kom den :D
Och med okapat styrrör antar jag.
Griff sa:För er som undrar hur feta däck man kan ha på en Trek Domane 5.2 Disc så är det 35 mm crossdäck.
Jag chattade med Trek och de rekommenderade max 28 mm. De har fel!
Karlberg sa:Grunden blir den här, med Eagle och mycket kolfiber. Än är dock bara ramar beställda, en till mig, en till sambon.
Cannondale jekyl 1000 sa:Blir ingen -17 årsmodell inför 2017 för mej men jag har lyckats krympa ner antalet märken till ett och det var ett lyft.
Paco sa:happymtb.fr sa:Jovisst men hur vet du att bilden överensstämmer med cykeln du kommer att få? Och kan du va säker att du kommer att få den innan 2017 är slut?Paco sa:happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
fredrik168 sa:Paco sa:happymtb.fr sa:Jovisst men hur vet du att bilden överensstämmer med cykeln du kommer att få? Och kan du va säker att du kommer att få den innan 2017 är slut?Paco sa:happymtb.fr sa:Är det verkligen ok att visa en cykel man inte har än?
Jag vill hyra en gråterska för jag får ingen ny hoj inför 2017?