Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
patten sa:Finns några till med Dartmoor här hoppas jag. Lägger upp min och hoppas det fylls på!
HejPåDej sa:patten sa:Finns några till med Dartmoor här hoppas jag. Lägger upp min och hoppas det fylls på!
Riktigt snygg färg!
patten sa:Finns några till med Dartmoor här hoppas jag. Lägger upp min och hoppas det fylls på!
Perra-G sa:Byggde precis klart en Primal för att få till geometrin jag sökte med långt överrör/kort styrtapp, flack gaffelvinkel (allt är relativt) och 27,5 (helst +). Lyckades precis pressa in rocket ron 2,6" på track mack 35mm fälg i ramen. Den rullar som ett jehu på stigarna. Har inte ens pillat på dämparen (en revelation 140). Supernöjd både med prestanda och utseende!
saxin sa:Här kommer en bild på min Dartmoor
Den ser riktigt fin ut!zyklom sa:Projekt färdigt idag :)
Har blandat mkt, men mest splitt nytt o gammalt ifrån lådan. Tror allt landa på lite över 10k, så helt ok.
Eftersom ramen godkännr + så kommr jag nog köra 2.8 däck nu över vintern i snön för att sen ev byta. Kommr även pendla till jobb med nån fin avstickare emellanåt!
Ge mig våren eller att snön försvinner för en helg så man kan prova köra utför torrt, aldrig riktigt prövat på ht så det blir på riktigt jävligt spännande.
Nästa hoj (också en fet ht) ska byggas till frugan lagom efter hon bakat klart ;)
zyklom sa:Projekt färdigt idag :)
Har blandat mkt, men mest splitt nytt o gammalt ifrån lådan. Tror allt landa på lite över 10k, så helt ok.
Eftersom ramen godkännr + så kommr jag nog köra 2.8 däck nu över vintern i snön för att sen ev byta. Kommr även pendla till jobb med nån fin avstickare emellanåt!
Ge mig våren eller att snön försvinner för en helg så man kan prova köra utför torrt, aldrig riktigt prövat på ht så det blir på riktigt jävligt spännande.
Nästa hoj (också en fet ht) ska byggas till frugan lagom efter hon bakat klart ;)
zyklom sa:Projekt färdigt idag :)
Rutbritt sa:Väcker denna tråd igen med en Primal 29a.
lmoberg sa:Rutbritt sa:Väcker denna tråd igen med en Primal 29a.
Snygg... Var det svårt att bygga ihop den?
Är själv sugen på en dartmoor.