Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
oakhammer sa:Då har jag äntligen byggt klart min de rosa. Premiär imorgon ❤
abarth sa:Glöm inte pumpa däcken på skönheten ;)
Fin hoj dock!
oakhammer sa:Kändes rapp, tyckte den var lite lång först med 100 stam. Men efter 20 mil så satt den som en smäck.
Fram med sadeln lite och vred upp styret lite.
Min andra racer, men den kommer jag trivas med. 7.6kg och så gillade jag Rotors ovala klingor.
REO sa:Ta vita hoods istället!
Henrik_E sa:Osvarta hoods brukar se illa ut rätt snabbt.
SkinnyCyclist sa:Kungen är nu uppgraderad. Pengarna räckte inte riktigt (jag är ganska dålig på att spara...) till Campagnolo Super Record, men jag tror jag blir nöjd med Chorus. Också ska det på ett par röda hoods så klart! Premiärtur snart hoppas jag. Peace :)
Du menar glipan? Jorå, jag vill inte gnälla på Cykeltjänst i Södertälje men hade jag lindat själv så...Skogling sa:Fast... :)
GoranS sa:En De Rosa måste väl ändå ha rosa hoods!? ;-)
Skämt åsido så tycker jag den ser bra ut som den är.
ksljunggren sa:[attachment 360067 878944C7-4573-444D-B3CE-438A148AA73C.
På semestern inhandlades en De Rosa Idol ram på rea ,plockade över delar från min bianchi . Är väldigt nöjd hittills .
J2000E sa:Jag är vuxen och har en gammal De Rosa. Utan kokosfibrer - men med lite för långa vajerhöljen. Vilken dag som helst kommer jag att korta av dem.
toppentompa sa:Här är min pärla, kanske lite för modern för somliga? men en carbon dream come true? för mig.
Kimpa951 sa:Ja alla andra märken har ju en egen tråd så... :)