Ola Gartram
Aktiv medlem
Visa din elcykel!
Nice!Blev med ny för 1v sedan. Specialized Turbo Levo Comp. Vilken maskin!Visa bilaga 490120
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nice!Blev med ny för 1v sedan. Specialized Turbo Levo Comp. Vilken maskin!Visa bilaga 490120
Vad har du för kitt på dom där? Bafang?
Bafang bbs02 på hardtailen o hd motor på ”dh-hojen”.Vad har du för kitt på dom där? Bafang?
Tack för svar! Vad står Hd för?Bafang bbs02 på hardtailen o hd motor på ”dh-hojen”.
Hur många watt har du? Svärfar har monterat bafang 1000 på pendlarcykeln, någon äldre scott. Gasres på dom lägre växlarna. Ska låna den någon dag och mysa runt i skogen.Bafang bbs02 på hardtailen o hd motor på ”dh-hojen”.
Vill du få den här tråden låst också med ditt motorcykelsnack?Hur många watt har du? Svärfar har monterat bafang 1000 på pendlarcykeln, någon äldre scott. Gasres på dom lägre växlarna. Ska låna den någon dag och mysa runt i skogen.
Antar att det var du som goolade till fröken när man hittade på bus i grundskolan. Om jag elkonverterar min HT för att åka runt byn med ca 10 invånare vad spelar det för roll? I värsta fall stöter jag på en älg eller kusinen som plockar bär eller svamp.Motorcykeldiskussion nu igen.
Vill du få den här tråden låst också med ditt motorcykelsnack?
Har länge bränt runt på en kxf 450 i skogarna härikring. Att jag byter ner mig till en elcykel är väl superbra :)Ja, vad spelar det för roll om man bara är lite kriminell...?
Precis vad som inträffade på min. Fick motorn bytt på garanti. Nu monteras ett filter som skydd mot fukt. Filtret ska bytas då och då och det ska rengöras och smörjas bakom. Jag har köpt ett kit med fem filter och bytt precis. Det verkar fungera.Man ska inte behöva fuktskydda cyklarna. Men historiskt har det visat sig bli problem ändå, i alla fall Bosch generation 2-motorerna (de med lilla drevet) har haft problem med att fukt tränger igenom lagret på drevsidan. Det första som händer är att lagret pajar och fortsätter man köra i fukt så förstörs fler lager inne i motorn och även elektroniken. Många motorer blev bytta på garanti av Bosch på grund av detta, det finns även eftermarknadstillbehör som skyddar mot inträngning (MudStop).
Filtret du pratar om är det just för gen2?Precis vad som inträffade på min. Fick motorn bytt på garanti. Nu monteras ett filter som skydd mot fukt. Filtret ska bytas då och då och det ska rengöras och smörjas bakom. Jag har köpt ett kit med fem filter och bytt precis. Det verkar fungera.
Att du bor i en banjoby är ingen ursäkt för stava gola med dubbla o heller. Mognaden kommer med åldern.Antar att det var du som goolade till fröken när man hittade på bus i grundskolan. Om jag elkonverterar min HT för att åka runt byn med ca 10 invånare vad spelar det för roll? I värsta fall stöter jag på en älg eller kusinen som plockar bär eller svamp.
Ja, köpte detta https://www.bike24.com/p2236692.htmlFiltret du pratar om är det just för gen2?
Nice! Jag beställde min igår, likadan fast oak green. Är helt övervänt här!!! Hoppas få den på innan helgen.Blev med ny för 1v sedan. Specialized Turbo Levo Comp. Vilken maskin!Visa bilaga 490120
Har länge bränt runt på en kxf 450 i skogarna härikring. Att jag byter ner mig till en elcykel är väl superbra :)
Tror det finns lite för lite att göra för en del…?
Vilken sjuk färg? Ser ut som de lyser hahaHär är min
Och där satte elhojshatarna kaffet i luftstrupen...!utan assistans sista 50 metrarna..
Jo, den blev åt helvete förutom på de minsta dreven. Mest för att testa - tror inte motorn skulle må så bra av den utväxlingen i längden.Blir inte kedjelinjen tokig?
Den har jag kört några ggr (just comp i den färgen). Mkt fin o allround!Levo comp carbon, sjukt nöjd med den!