Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt cool cykel! Har funderat länge över hur denna lämpar sig för svenska stigar bortsett från park-åkande. Lämnar du en recension sen?Kenevo SL till låns denna veckan. Vill se om den funkar för vanligt stigåka.
Visa bilaga 611706
Ja, den är maffig! Lämnar mitt omdöme inom kort.Sjukt cool cykel! Har funderat länge över hur denna lämpar sig för svenska stigar bortsett från park-åkande. Lämnar du en recension sen?
Vad har hänt?
Motorn kaputtVad har hänt?
Trist!?Motorn kaputt
Kollade lite där,vad fick du betala?Finns motorer på ebay, köpte en bättre beg av en tysk
"Bosch Drive Unit 65NM Motor GEN3 Performance Line Kettenschaltung 0km Mangel"Kollade lite där,vad fick du betala?
If anyone is interested, I have been asked to write a blog review for the upcoming Unno Mith Factory edition that should be launched in the really near future.
I do not what to post a link here since it would be to a webshop blog and the moderators would most likely take offense and remove the post, but if you are interested, PM me, and I will send the link in reply (post expected after GTB Enduro race late April as it would be (assuming we are not under 20cm of snow still and I get a chance to set it up and get somewhat used to its geo and engine -Bosch Race))
If not it will be a month later after the next round of SweCup Enduro
Den där var fin! Hur är bredden på diagonalröret? Man ser ju knappt att där finns ett batteri, i alla fall från sidan.Kenevo SL till låns denna veckan. Vill se om den funkar för vanligt stigåka.
Visa bilaga 611706
Ganska smalt, det är bara ett 320 Wh-batteri. Samma som Levo SL. Syns knappt att det är en eMTB.Den där var fin! Hur är bredden på diagonalröret? Man ser ju knappt att där finns ett batteri, i alla fall från sidan.
It really depends on what "trails" you rideSjukt cool cykel! Har funderat länge över hur denna lämpar sig för svenska stigar bortsett från park-åkande. Lämnar du en recension sen?
Ser ut som att den där skulle kunna tåla schyssta dubbdäck och bli en bra vinterhoj om du skulle vilja utveckla verksamheten :)Mitt bidrag till tråden har jag som pendlarcykel om det är bråttom. Spar mig ca 20 minuter på 25km och kommer till jobb eller hem utan att vara trött. Batteriet är stort nog för att klara avstånden även i kyla. Självbevarelsedriften gör att jag inte tar den i snöväder eller is, då är det bättre att komma fram sent än inte alls.
Föredrar att pendla på min randohoj för jag mår bättre av den fysiska ansträngningen men livspussel bla bla bla gör det skönt att ha en reserv som inte är bilen.
Jodå, jag har ett par dubbdäck i boden men då vill jag byta bromsarna till ett par bättre med och gör jag det måste jag byta handtag eller få tag i en såndär liten pull-omvandlare.Ser ut som att den där skulle kunna tåla schyssta dubbdäck och bli en bra vinterhoj om du skulle vilja utveckla verksamheten :)
Haha, ja cantibromsar är ju inte direkt... bäst på nåt ;-). Jag har byggt om familjens el-pendlare en efter en till rullbroms. Inte det smidigaste sättet att byta broms (kräver nya nav...) men de funkar för evig amen, samma i alla väder! Här ett klassiskt happy-reportage: https://happyride.se/novemberbromsen/Jodå, jag har ett par dubbdäck i boden men då vill jag byta bromsarna till ett par bättre med och gör jag det måste jag byta handtag eller få tag i en såndär liten pull-omvandlare.
I morse var det dock misär med för lite utrymme mellan däck och skärm på fincykeln, då ångrade jag mitt val!
Kanske nästa vinter :P
Intrigued to follow the progress ?
Blev sugen på skaffa Emtb efter alla långapositiva eltrådar här. Så nu finns även en Levo i garaget. Ska bli kull se hur det är vara deltids El-Idot ??
Visa bilaga 659243
Blev sugen på skaffa Emtb efter alla långapositiva eltrådar här. Så nu finns även en Levo i garaget. Ska bli kull se hur det är vara deltids El-Idot ??
Visa bilaga 659243
Gratulerar, vad har ni för väder i Örebro?Blev med denna Levo comp (22) för ca 3 veckor sedan, inte velat ta ut den i detta vädret ännu (Örebro), men längtar att få ta ut den på sin jungfru tur snart!
Här visar det plus 5 from idag o hela veckan, så det har börjat smälta, men det är så mycket sån där livsfarlig isgata som ligger kvar överallt, som jag inte känner mig bekväm att åka på utan dubb.Gratulerar, vad har ni för väder i Örebro?
I förrgår var första dan jag fick ta ut min nya hoj (-10c). Sedan jag fick hojen har det varit sjukt kallt (-30), eller för mycket nysnö.
Nu blir det plusgrader och slask, men senare under veckan -3 till -7 så det borde vara en lämplig dag att prova cykeln till jobbet. Sist kroppen tillät att jag kunde cykla till jobbet är flera år sedan.