Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jäkligt dålig "Visa din..."-tråd.
En viss krets män som var tonåringar på 90-talet kommer alltid hålla hårt i flanellen, och har nu dessutom nått en ålder då man (vi) ej längre förmår byta spår ?Trodde flanellskjortor blev ute i samma veva som de trendmedvetna började dricka suröl i stället för IPA? Men det är ju inne att vara ute iofs.
Jäkligt dålig "Visa din..."-tråd.
Visa bilaga 453720
Helt vanlig bondflanell, drack en alkoholfri Carlsberg när jag gått i mål som fuktade min slätrakade haka. Får man ens vara med då?
Trodde flanellskjortor blev ute i samma veva som de trendmedvetna började dricka suröl i stället för IPA? Men det är ju inne att vara ute iofs.
Kombinerat med vad på underkroppen?
underställströja, för min del en norröna merino. Funkar bra med en vanlig cykeltröja också såklart.
Jag hör till den gruppen. Ändå skulle jag klassa en dylik skjorta som ett sämre plagg att cykla i än jeans. Och jeans är inte ett bra cykelplagg.En viss krets män som var tonåringar på 90-talet kommer alltid hålla hårt i flanellen, och har nu dessutom nått en ålder då man (vi) ej längre förmår byta spår ?
Lederhosen!Skinnjeans?
Skinnjeans?
Ja....?
Ja....?
Ser ju grymt prisvärd ut!
Senaste är dyneemaMan brukar ofta köra med skinn på Mc...
Eller möjligtvis kevlar jeans...
Nu fick ni lära er det med ?
Alltså vad är skinnjeans?
Eller du menar skinnbyxor?
Skinnbyxor....Gud vad petigt det ska vara ....?Alltså vad är skinnjeans?
Eller du menar skinnbyxor?
![]()
Halvarsson Skinnjeans Herr - Northbike
Tidlösa skinnjeans i rak skärning och blankt skinn.www.northbike.se
![]()
Halvarsson Skinnjeans Herr - Northbike
Tidlösa skinnjeans i rak skärning och blankt skinn.www.northbike.se
Ja tack! Mer Flanell behövs i tråden!!Fortsätter detta skinbrallaextravaganza får ni nog allt skapa en utbrytartråd.
Jag går ibland i flanellskjorta o har gjort det senaste 25 åren...men att cykla aktivt i det plagget känns ju ungefär lika rätt som att simträna i skoteroverall.
Alpinestars gör bra skit! Har inte provat skjortan men har haft mycket av deras andra saker och de brukar ha vanliga europeiska storlekar på sina grejer.Ser ju grymt prisvärd ut!
Sitter och googlar på Alpinestars Andres Tech precis. Gillar tanken på lite extra isolering. Någon som har en åsikt om passform och storlek?
Alpinestars gör bra skit! Har inte provat skjortan men har haft mycket av deras andra saker och de brukar ha vanliga europeiska storlekar på sina grejer.
"Andas" bättre?Jag har en viss förståelse för att man gillar stilen..men det kan väl inte finnas några fördelar jämfört med t.ex. underställströja och nån form av skaljacka? Billigare iof?
Senaste är dyneema
Ser ju riktigt fin ut! Nu väntar vi bara på lite actionbilder för att kunna bedöma coolhetsfaktorn! ?