Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grymt! Får se om man tar sig ditFrån och med måndag finns dessa på Lidl för en hunka. Det kanske finns några spekulanter i denna tråden.
Visa bilaga 457034
Tål att upprepas det en artikel länkad till tidigare säger. Flanell är inte ett mönster, det är ett material. Flanell görs på ull. Många verkar tro tvärtom. Syntet och bomullsskjortor rekommenderas åt höger och vänster. Skärpning, en tråd om flanell ska väll bara tipsa och visa just flanell? Eller är det en tråd om att cykla i rutig skjorta det är?
16,408.90 SEK
Ingår hojen så är det ju bra pris.16,408.90 SEK
JEEBUZ
Ingår hojen så är det ju bra pris.
Funnel??Flanell, om jag får vara den som är den.
Flanell premiär igår! Äntligen lite temperatur som är acceptabel!
Lidel levererar ?
Visa bilaga 485931
Svarta wayfarers alt svarta wraparounds. Undrar om det finns fotokromatiska?Finns det ingen cykelglasögon som matchar bra med flanel?
What!? De passar ju perfekt! Perfekt ?Finns det ingen cykelglasögon som matchar bra med flanel?
What!? De passar ju perfekt! Perfekt ?
Där kan jag hålla med om att det finns förbättringspotensial ?Färgmässigt är det perfekt! Stilmässigt dock ...
Var det inte krav på att man skulle ha dubbla bröstfickor för att det skall vara en bra flanell? ?Var längesedan jag kände mig så här ”gravel” ?Visa bilaga 489796
Det var nog mitt krav, som jag tyvärr inte alltid lyckas följa själv heller ?Var det inte krav på att man skulle ha dubbla bröstfickor för att det skall vara en bra flanell? ?
Tänkte bara köra en långtidsrapport:Som Decathlon-fanboy vill jag slå ett slag för denna: https://www.decathlon.se/skjorta-tr...-46y4z9gv-ZVi6nPtPP53T8xKMqcY-70aAq6yEALw_wcB.
Tunn men prisvärd med diskreta fickor. Fick tom godkänt av min (ganska kräsna) smabo.
Var längesedan jag kände mig så här ”gravel” ?Visa bilaga 489796
ja, stiligt Paco!Äntligen flannel med stil (och färg) matchade solglasögon!!
Two can play this game!Äntligen flannel med stil (och färg) matchade solglasögon!!
Two can play this game!
Visa bilaga 489863
Men det är ju coolt!Kanske tycker du att det är kul med hjälmen löst, men det är farligt!
Fortsätter bryta mot ”två-fickors-regeln” ?Visa bilaga 498145
Håller med dig till fullo men eftersom jag inte är nåt fan av just flanell så fick det bli ”kinaflanell” bara för att kunna få posta här ?Stiligt att har matchande solglasögon till varje "flannel"!
Jag är ingen expert, men tycker att en flannel ska vara gjort av flannel.
Håller med dig till fullo men eftersom jag inte är nåt fan av just flanell så fick det bli ”kinaflanell” bara för att kunna få posta här ?
Lurigt det där, att det som i kommers annonseras under namnet ”flanellbyxor” i regel är av ull, medans det som säljs som ”flanellskjorta” oftast är bomull.Stiligt att har matchande solglasögon till varje "flannel"!
Jag är ingen expert, men tycker att en flannel ska vara gjort av flannel.
Lurigt det där, att det som i kommers annonseras under namnet ”flanellbyxor” i regel är av ull, medans det som säljs som ”flanellskjorta” oftast är bomull.
Även anmärkningsvärt att det stavas Flanell på Svenska och Flannel på Engelska. Var tvungen att googla.
Jag kör den gravelvänliga spandexflanellen ??Jag har fanellskjorta av bomull. Pacos "flannel" verkar vara gjort av plast. Plasten själva är inte problemet, men jag tycker tygen måste vara mjuk.
Stavning har diskuterats tidigare. Jag använder rubriksstavning i den här tråden.
Visa bilaga 519862
Ingen fäncy gåbortskjorta, en arbetarskjorta på muggen en löedagskväll
Bröstficka sönder och allt som är sönder slänger man. Som sista gången man ligger med en kvinna närDu verkar inte riktigt nöjd med skjortan.
Den är 74% mer smittsam än alpha SacramentoDickies New Sacramento. Någon som har koll på vad som skiljer den från vanlig Sacramento?
Visa bilaga 522285
Allt för att smälta in bland demonstrerande truckers. Det kallas camouflage.Visa bilaga 536869
Inte min skjorta men jag gillar verkligen att SVT’s utsände rapporterar från Kanada i klassisk skoggshuggarflanell.
Jag skulle säga att han bara är ett par oljefläckar och en keps med ventilerande nät ifrån att smälta in riktigt braAllt för att smälta in bland demonstrerande truckers. Det kallas camouflage.