Visa Din Flannel!

Visa Din Flannel!
Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära något (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.

Minst sagt generösa i storleken, jag 183cm/ 72kg beställde S och passformen kan bäst beskrivas som oversize.. så nu är farbror nere med kidsen med.

Senast ändrad:
Visa Din Flannel!
Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära något (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.

Minst sagt generösa i storleken, jag 183cm/ 72kg beställde S och passformen kan bäst beskrivas som oversize.. så nu är farbror nere med kidsen med.
Ser ju grym ut, perfekt mellanlager över merino tischan.

Visa Din Flannel!
Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära någon (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.

Har ett par och de är fantastiska på vintertiden

Visa Din Flannel!
Båda sönerna tyckte den var gräslig och hotade med att inte dela lift med mig om jag tar på mig den nästa gång vi åker till Järvsö ?. Men en ROSA flanell för 149kr kunde jag ju inte låta bli att köpa ?
VideoCapture_20231021-181906.jpg

Visa Din Flannel!
Snubblade på dom här i fredags. Yoshemite-brandade och allt, så det är minsann "äkta cykelkläder"

Passformen funkade inte alls, annars hade jag nog plockat hem en.

Screenshot 2023-10-22 at 10.15.00.png

Visa Din Flannel!
Snubblade på dom här i fredags. Yoshemite-brandade och allt, så det är minsann "äkta cykelkläder"

Passformen funkade inte alls, annars hade jag nog plockat hem en.

Visa bilaga 661462
Var det fel på bredden?
?

Tillbaka
Topp