Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Boromir sa:Young P sa:Kul! Vad blev det för längd på gaffeln och mått på dämparen (vet inte så mycket om CC dämparen)
Gaffeln är 150mm (Solo air), ser att du kör med samma, är du nöjd?
Själv har jag inte hunnit prova någonting sedan intallation...
Antar att du menar slaglängd på bakdämparen, den är 200*57, vilket ger lite mer slaglängd bak.
Bild helt komprimerad dämpare med min vikt på. Dålig bild men det är minst 5mm fritt mått.
//T
Micke J sa:Villen storlek har du på ramen? Har sett på lite forum att folk har hängt på dämpare med 57mm slag på ramar från Maxxis och uppåt. Jag har en S och är sugen på att prova.
Snygg hojj förresten ?
Boromir sa:Micke J sa:Villen storlek har du på ramen? Har sett på lite forum att folk har hängt på dämpare med 57mm slag på ramar från Maxxis och uppåt. Jag har en S och är sugen på att prova.
Snygg hojj förresten ?
Jag har en medium, kan inte svara på hur det skulle fungera på en small. Antar att du syftar på Cane Creek-dämparen.
Boromir sa:Jag är säker på att jag läst om någon med en S som provat detta på http://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=152959&pagenum=6
Ganska lång tråd, mycket nöje ;)
//T
charlies sa:Ja, då var det dags att posta här igen :)
Liv Lust Advanced1
Robert sa:Jaha, då var det dax att skaffa ny cykel igen. Byter ut min Giant Reign 2008 mot en,
Giant Reign 2015. ;)
charlies sa:Ja, då var det dags att posta här igen :)
Liv Lust Advanced1
42Hz sa:Robert sa:Jaha, då var det dax att skaffa ny cykel igen. Byter ut min Giant Reign 2008 mot en,
Giant Reign 2015. ;)
Märker du nån skillnad? ;)
Gillar stuket skarpt!
borgis sa:charlies sa:Ja, då var det dags att posta här igen :)
Liv Lust Advanced1
Onekligen kul att man kan säga att damerna cyklar med Liv och lust... :)
42Hz sa:Robert sa:Jaha, då var det dax att skaffa ny cykel igen. Byter ut min Giant Reign 2008 mot en,
Giant Reign 2015. ;)
Märker du nån skillnad? ;)
Gillar stuket skarpt!
Per73 sa:Skall börja med triathlon. Som vanligt köper man materialet först och börjar träna när man har alla prylar. Blir roligare då tycker jag! Valet av cykel föll på Giant Trinity Advanced Pro 1. Ultegra Di2 med växlingsknappar både på bromsandtag och extensions, cockpit helt i karbon och integrerad mat och drickalösning. Hjulen kommer från en cykel av annat märke..
JockeS sa:Giant Anthem 1 2016
Sjukt nöjd med cykeln redan från original, men har inte kunnat låta bli att slänga på lite nya hjul m.m.
kievY sa:Uppgraderat drivlinan eller bara bytt kedja, kmc guld?
JockeS sa:Giant Anthem 1 2016
Sjukt nöjd med cykeln redan från original, men har inte kunnat låta bli att slänga på lite nya hjul m.m.
jocke_tuffing sa:Nu vågar jag visa min anthem också.
En anthem advanced 2 konverterad till xc-racer.
Har inte kört så mycket att jag kan uttala mig än på ett objektivt sätt.
Men den blev ganska snygg tycker jag :)
JockeS sa:jocke_tuffing sa:Nu vågar jag visa min anthem också.
En anthem advanced 2 konverterad till xc-racer.
Har inte kört så mycket att jag kan uttala mig än på ett objektivt sätt.
Men den blev ganska snygg tycker jag :)
Är det Cobalt-hjul du har på? Vilken modell?
Vikt? Tubeless?
Jäkligt snygga om inget annat...