Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du möjligen läst hela min text?? ;-)calleking sa:Mycket märkliga vinklar på sadeln och växelreglagen! :-)
MarkKaiser sa:Har du möjligen läst hela min text?? ;-)calleking sa:Mycket märkliga vinklar på sadeln och växelreglagen! :-)
marr sa:MarkKaiser sa:Har du möjligen läst hela min text?? ;-)calleking sa:Mycket märkliga vinklar på sadeln och växelreglagen! :-)
Välkommen till happy, här kan du inte bestämma vad andra ska tycka och skriva :)
Cool hoj skulle jag säga! :D
calleking sa:Snygg men vinklarna ställer till det rejält.
MarkKaiser sa:Modell 2015. Bytt hjul, sadel, stolpe, stam, styre, kassett, smådelar. Vikt 5,6 kg. (kommentarer om vinklar och annat undanbedes :) - jag vet exakt hur jag vill ha dem :-))
Henrik_E sa:En annan som har samma växelreglagevinkel och det vet man ju vad det ledde till.
Henrik_E sa:En annan som har samma växelreglagevinkel och det vet man ju vad det ledde till.
Ser ut att vara svårt att vinkla den sadeln fel :)calleking sa:Inte min hoj men här är en SuperSix Evo på 4,87kg - med rätt vinklar :)
http://www.starbike.com/galleries/?id=150
thomalin sa:1-Fixa reglagevinkel
2-Fixa sadelvinkel/position
3-Banta mer vikt
Carl A sa:säger inte tom UCIs regler att sadeln måste vara horisontell...
Miss Lycka sa:Carl A sa:säger inte tom UCIs regler att sadeln måste vara horisontell...
Ni lär inte klara 6.8 kg på någon cykel i denna tråden.
Miss Lycka sa:Carl A sa:säger inte tom UCIs regler att sadeln måste vara horisontell...
Han har dock helt rätt. Vad är poängen att hänvisa till UCIs regler när premissen för att få posta i tråden är att man bryter mot just en UCI-regel?marr sa:Miss Lycka sa:Carl A sa:säger inte tom UCIs regler att sadeln måste vara horisontell...
Jävlar alltså, kom du på det helt själv?
fuchs sa:En liten ny teaserbild på min lätta hoj. Det har hänt lite sen sist, många delar är ombyggda och bytta igen, Nu kommer den landa på ca 3,7kg :) Jag väntar bara på mina nya hjul så bli den klar.
https://flic.kr/p/RxyCb6
GoranS sa:Äh, gå på sub-2,7 kg direkt (d.v.s. världsrekord). http://antranik.org/worlds-lightest-road-bike-at-2-7kg/
eketjall sa:Vad är definitionen på "racer"? En fixie borde ju gå att göra lättare än en cykel med 2x11 tex. Antar att fixie är diskad från kategorin "racer" så var går gränsen?
eketjall sa:Vad är definitionen på "racer"? En fixie borde ju gå att göra lättare än en cykel med 2x11 tex. Antar att fixie är diskad från kategorin "racer" så var går gränsen?
Ja, och tex en 2x5 med ramväxlar osv.AX3L sa:eketjall sa:Vad är definitionen på "racer"? En fixie borde ju gå att göra lättare än en cykel med 2x11 tex. Antar att fixie är diskad från kategorin "racer" så var går gränsen?
Frågan är ju högst befogad iom att det finns racer med singelklinga fram numera (från fabrik dvs). Det borde ju rimligtvis räknas, och kapa iaf... 100g? på cykeln?
AX3L sa:eketjall sa:Vad är definitionen på "racer"? En fixie borde ju gå att göra lättare än en cykel med 2x11 tex. Antar att fixie är diskad från kategorin "racer" så var går gränsen?
Frågan är ju högst befogad iom att det finns racer med singelklinga fram numera (från fabrik dvs). Det borde ju rimligtvis räknas, och kapa iaf... 100g? på cykeln?