Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog bara att käka såna här och vara glad, till stor del..Jonte H sa:Aj som f-n...
Vilken smörja hjälper mot det?
Jonte H sa:Aj som f-n...
Vilken smörja hjälper mot det?
Eveningstar sa:Man ska inte meja ner björnlokor med röjsåg i T-shirt.
johnny165 sa:Jag kan nog vara den första som tappat sin cykel i liften i jbp..yey
johnny165 sa:Jag kan nog vara den första som tappat sin cykel i liften i jbp..yey
Mini_me sa:Precis där borde en Suunto klocka sitta. Den ladda ur när jag var i fjällen och vandra så jag la ifrån mig den i tältet. Kom hem igår och packar upp = borta.
Nu är jag 1306km bort från platsen den ev ligger på.
Fuck.
NLC sa:Mini_me sa:Precis där borde en Suunto klocka sitta. Den ladda ur när jag var i fjällen och vandra så jag la ifrån mig den i tältet. Kom hem igår och packar upp = borta.
Fuck.
260 mil cykeltur!
Jimel sa:Hur gick det med cykeln?
johnny165 sa:Jimel sa:Hur gick det med cykeln?
Styret o bromshandtaget fick en smäll och punka annars hade jag tur :)
Har du kollat så den inte ligger kvar i tältet ?Mini_me sa:Precis där borde en Suunto klocka sitta. Den ladda ur när jag var i fjällen och vandra så jag la ifrån mig den i tältet. Kom hem igår och packar upp = borta.
Fuck.
toysc sa:Har du kollat så den inte ligger kvar i tältet ?Mini_me sa:Precis där borde en Suunto klocka sitta. Den ladda ur när jag var i fjällen och vandra så jag la ifrån mig den i tältet. Kom hem igår och packar upp = borta.
Fuck.
Om det finns några fjällstationer i närheten skulle du ju kunna kontakta någon/några av dessa och se om någon har lämnat in något. Ibland är folk snällare än vad man tror....:) Kostar ju inget att testa.Mini_me sa:Precis där borde en Suunto klocka sitta. Den ladda ur när jag var i fjällen och vandra så jag la ifrån mig den i tältet. Kom hem igår och packar upp = borta.
Fuck.
Dr_Rydell sa:4 veckor vätskande sår. Torrt i en vecka. Igår exakt samma sår upprivet igen. Vätskar som fan. Inget bad på 3-4 veckor igen. Dagliga omläggningar. Suck. (Tandborstbilden är från slutet på maj).
Belse sa:Stod och plockade lite i köket, och gav vovven en liten hamburgarbit som lillgrabben inte hade ätit upp, hon tuggade lite innan hon gick därifrån med en köttbit liggande kvar på golvet så efter en liten stund ropade jag på henne för att hon skulle äta upp sista biten men hon kom inte så jag gick och kollade efter henne och hittade henne i sin bädd avsvimnad. Lyckades med sambons hjälp få upp en köttbit som satt fast i halsen men tyvärr så var det försent så nu finns hon inte mer. Grämer mig över att jag inte gick och kollade henne tidigare, och varför stannade hon inte kvar i köket så jag såg att hon hade problem???
Belse sa:Stod och plockade lite i köket, och gav vovven en liten hamburgarbit som lillgrabben inte hade ätit upp, hon tuggade lite innan hon gick därifrån med en köttbit liggande kvar på golvet så efter en liten stund ropade jag på henne för att hon skulle äta upp sista biten men hon kom inte så jag gick och kollade efter henne och hittade henne i sin bädd avsvimnad. Lyckades med sambons hjälp få upp en köttbit som satt fast i halsen men tyvärr så var det försent så nu finns hon inte mer. Grämer mig över att jag inte gick och kollade henne tidigare, och varför stannade hon inte kvar i köket så jag såg att hon hade problem???
Dr_Rydell sa:4 veckor vätskande sår. Torrt i en vecka. Igår exakt samma sår upprivet igen. Vätskar som fan. Inget bad på 3-4 veckor igen. Dagliga omläggningar. Suck. (Tandborstbilden är från slutet på maj).