Visa din misär!
belio sa:Landsvägspremiär :)
Är det inte bara att skruva på ändlägesskruvarna :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Maakus sa:belio sa:Landsvägspremiär :)
Flytande bakväxel?
Henrik_E sa:Ganska säker på att det inte ska se ut så där.
Bengt-re sa:Henrik_E sa:Ganska säker på att det inte ska se ut så där.
Jag tror att du har rätt.
Vernersson sa:Maakus sa:belio sa:Landsvägspremiär :)
Flytande bakväxel?
Hjulmagneten som sög in cagen!!
Hade aldrig hänt annars :-D
SalkinL sa:Lite bilder, mycket skruv och lite häl.
Maakus sa:SalkinL sa:Lite bilder, mycket skruv och lite häl.
Fan du slår mina 6 skruvar!
SalkinL sa:Va ingen gänglåsning? Får lägga på det och använda mina Bondhus nycklar så det blir bra gjort.
ForesterGuy sa:SalkinL sa:Va ingen gänglåsning? Får lägga på det och använda mina Bondhus nycklar så det blir bra gjort.
Ska man använda röd eller blå Loctite? En ställskruv t.ex vill man ju kunna justera...
ForesterGuy sa:Maakus sa:SalkinL sa:Lite bilder, mycket skruv och lite häl.
Fan du slår mina 6 skruvar!
Jag hade sex skruvar, nu har jag bara fem, jag har en skruv lös.
(Ni vet att de kan börja gängas ur efter x antal år?)
((Fast det brukar vara insexskalle på skruvarna, så med en IKEA-nyckel kan man ju efterdra...))
Mini_me sa:SalkinL sa:Lite bilder, mycket skruv och lite häl.
Vad har du gjort?
Bengt-re sa:Fast titan växer väl fast i benet?
SalkinL sa:Mini_me sa:SalkinL sa:Lite bilder, mycket skruv och lite häl.
Vad har du gjort?
Krossat hälen är nog den bästa beskrivningen.
Det blev stål och inte titan, lite töntigt faktiskt. Jag ville ha titan. Borde jag be dom byta ut det?
Vad har du gjort?
Det blev stål och inte titan, lite töntigt faktiskt. Jag ville ha titan. Borde jag be dom byta ut det?
Paco sa:SalkinL sa:Mini_me sa:SalkinL sa:Lite bilder, mycket skruv och lite häl.
Vad har du gjort?
Ska man ändå köra lite bling-bling så är det lika bra att gå all in?
Vad har du gjort?
Böldprästen sa:Kan inte visa misären, men tanten lämnade mig igår... så här sitter man med brustet hjärta och har inte en jävla aning om vad man skall ta sig till :(
Böldprästen sa:Kan inte visa misären, men tanten lämnade mig igår... så här sitter man med brustet hjärta och har inte en jävla aning om vad man skall ta sig till :(
Maakus sa:Böldprästen sa:Kan inte visa misären, men tanten lämnade mig igår... så här sitter man med brustet hjärta och har inte en jävla aning om vad man skall ta sig till :(
Hade smärtstillande hjälpt hade du fått mina.
Enda jag kan erbjuda är tyvärr bara en gif på en kram.
Ring en vän. Ta en öl. Bryt ihop och kom igen.
Mini_me sa:Böldprästen sa:Kan inte visa misären, men tanten lämnade mig igår... så här sitter man med brustet hjärta och har inte en jävla aning om vad man skall ta sig till :(
Skämt är ett bra sätt att bearbeta sorg...så jag börjar:
Gratulerar! Vad ska du göra med all tid , pengar och lugn och ro?
Bengt-re sa:Böldprästen sa:Kan inte visa misären, men tanten lämnade mig igår... så här sitter man med brustet hjärta och har inte en jävla aning om vad man skall ta sig till :(
Cykla brukar lindra det mesta. Ta en distansrunda med gofika i morgon. Inte för att det hjälper, men ger kanske lite distans. Och känner du för det kan du stanna längs vägkanten för ett piss och gråtpause.
Blir bra väder i morgon.
Vad har du gjort?
Barometer sa:SalkinL sa:Bengt-re sa:Fast titan växer väl fast i benet?
Beror på. Vad vägde skruvarna?
SalkinL sa:Barometer sa:SalkinL sa:Bengt-re sa:Fast titan växer väl fast i benet?
Beror på. Vad vägde skruvarna?
Vet inte. Fick inget protkoll på vikterna. Borde ju vara standard kan man tycka. ;)
Men jag har insett varför dom valde stål p.g.a tidigare inlägg. Ibland får man problem eftersom det bara är skinn och ben i hälen sa kirurgen. Då får man ta väck skrotet, enklare om det inte växt fast.
Maakus sa:Nä, så ska det inte se ut.
Mer nyfiken på vad det markerade är.
Putte.w sa:Oket dog.
Vernersson sa:Putte.w sa:Oket dog.
Gratulerar, nu kan du köpa Hope istället ??
Adhocalias sa:Så här ska det inte se ut, tydligen.