Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt surt.
Var det den innan man kommer ut där man kör nere i kanten runt fältet? Den är i så fall den enda bron jag inte cyklar för jag tycker glipan i bärdorna är lite väl bred
Shit! Vad är det för cykel? Det ser ändå ut att vara en nyare hoj med tanke på TA och disc. Men har den varit vurpad tidigare eller är skadorna på handtaget på axeln från denna vurpan?Blev tvungen att bromsa kraftigt på en cykelväg.
Shit! Vad är det för cykel? Det ser ändå ut att vara en nyare hoj med tanke på TA och disc. Men har den varit vurpad tidigare eller är skadorna på handtaget på axeln från denna vurpan?
Stämmer bra, det är en alu ram, en Vitus Zenium. Vitus har 5års garanti på alla sina ramar så det kom en ny ram. Det ser ut som den gått av vid svetsningen ovanför oket först och sedan framför oket.Med bakhjulet också, då kan det inte ha krävts mycket kraft för att klippa av hela dropoutsen! Man glider ju långt innan man får så värst mycket kraftpåverkan i ramen. Måste ju varit pga dålig tillverkning, typ försvagning av kedjestaget när bromsoksfästena svetsades dit. För det är en aluram eller?
Gick det bra med dig? Man tänker ju ibland på om något liknande händer med framgaffeln vid en maxinbromsning, då blir det rejält stökigt en stund..
En Vitus Zenium. Kan inte komma ihåg att jag vurpat på asfalt med denna så det måste ha blivit nu.Shit! Vad är det för cykel? Det ser ändå ut att vara en nyare hoj med tanke på TA och disc. Men har den varit vurpad tidigare eller är skadorna på handtaget på axeln från denna vurpan?
Svårt att visa men, fick ryggskott när jag böjde mig ner för att ta upp en avbitargång från verktygslådan på marken. Har haft ryggproblem i 20 år, men den här gången var något extra. Sista dagen på semestern förstörd redan vid lunchtid. Kul, verkligen.
Sjukskriven?!Men vadå misär, SISTA dagen på semestern är väl perfekt att bli sjukskriven?! Hade du sagt att du skadade dig första dagen på semestern så hade jag ömmat för dig. ;)
Sjukskriven?!
Ja en del kan ju knappt röra sig när dom får ryggskott, men du fick kanske en mild variant. Eller så är du sådär manlig och cool som så många andra på Happy! Såklart.
Låg missärfaktor jämfört med alternativet att lacken sitter kvar i tejpen. Vilket händer.
3M suger, du får visa upp dina fingrar med blåsor efter du gnuggat bort det. Ytterliggare misär :D
Det var BBBs skyddsplast, men säkerligen 3M som stod för limmet.3M suger, du får visa upp dina fingrar med blåsor efter du gnuggat bort det. Ytterliggare misär :D
Tror faktiskt det går att cykla med en vagel, så ingen misär.Visa bilaga 436769
När jacket i knät läkt tillräckligt för cykling efter ett par veckors vila fick jag en vagel i ögat.
Visa bilaga 438753
Lite misär kanske, ser att min fälg bak börjat spricka runt en del ekerhål. Drygt 2 år gamla så är väl inget att gråta över.
Uppsnittad mage, 4 veckor utan träning ? Visa bilaga 439094
De tog bort en livmoder med tumörer. Blev ett tidigt slut på sommarsäsongen 2020.Ja men varför?
De tog bort en livmoder med tumörer. Blev ett tidigt slut på sommarsäsongen 2020.
De tog bort en livmoder med tumörer. Blev ett tidigt slut på sommarsäsongen 2020.

Ja, han stannade och frågade om jag var okej.Stannade bilisten?
Stannade bilisten?
Den där hade man ju velat vara med om att poppa.Fick en böld på benet som de skar upp å pressade ut klet från. Så jag får inte cykla på ett tag då det visst kan göra att äcklet sprider sig....Visa bilaga 440710
Du menar att överväger att köra på en cyklist med din bil som straff för att hon "drämde in pedal" (vad är det ens?) i din kofångare? Är du helt dum i huvudet?Cyklisten som drämde in pedal i min nylackade kofångare stannade inte. Ser jag henne igen kommer jag överväga att returnera tjänsten.
Att repa eller slå på någons bil är bland det värsta man kan göra tycker en del. Dödsstraff utan rättegång blir då en naturlig och lagom påföljd.Du menar att överväger att köra på en cyklist med din bil som straff för att hon "drämde in pedal" (vad är det ens?) i din kofångare? Är du helt dum i huvudet?