Peth
Aktiv medlem
Visa din Miyata!
Filmen med Jeff Bridges? Har sett den, men har den inte på fysiskt media.Har du verkligen Tron Peth?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Filmen med Jeff Bridges? Har sett den, men har den inte på fysiskt media.Har du verkligen Tron Peth?
Det finns till och med två. Efter den senaste ska Jeff ha sagt att det var den tråkigaste inspelningen han någonsin gjort, green screen rätt igenom nästan. Men mysig film och underbar musik (Daft Punk)Filmen med Jeff Bridges? Har sett den, men har den inte på fysiskt media.
Jag har slutat ta till mig ny kultur sen bra många år tillbaka, så för mig finns bara en Tron.Det finns till och med två. Efter den senaste ska Jeff ha sagt att det var den tråkigaste inspelningen han någonsin gjort, green screen rätt igenom nästan. Men mysig film och underbar musik (Daft Punk)
Edit: ”den senaste” låter som att den kom nyss. Men det var nog minst 15 år sen. Japp, jag börjar bli gammal…
Och det är Ladytron.Jag har slutat ta till mig ny kultur sen bra många år tillbaka, så för mig finns bara en Tron.
Hela denna tråd sammanfattad i en mening. Bravo.Jag har slutat ta till mig ny kultur sen bra många år tillbaka.
Bra grejer!Och det är Ladytron.
Men jag är inte bitter!Hela denna tråd sammanfattad i en mening. Bravo.
Oj, det var inte igår. Håller förvånansvärt bra måste jag säga!Och det är Ladytron.
Ja, de är svinbra.Oj, det var inte igår. Håller förvånansvärt bra måste jag säga!
Är ju en ny på gång annars:Det finns till och med två. Efter den senaste ska Jeff ha sagt att det var den tråkigaste inspelningen han någonsin gjort, green screen rätt igenom nästan. Men mysig film och underbar musik (Daft Punk)
Edit: ”den senaste” låter som att den kom nyss. Men det var nog minst 15 år sen. Japp, jag börjar bli gammal…
Definitivt högt pris, men dels ser den ut att vara i riktigt fint skick, dels är 22.5:orna lika sällsynta som, tja vad ska vi dra till med? Som ett lyckat projekt utan förseningar (jo, helt riktigt, jag sitter på jobbet as we speak). Har dessutom hört att LWB köper allt som visar sig ovan jord söder och Torneträsk så passa på. ?Lite högt pris kanske men en stor rackare:
https://cykeloutlet.se/products/miyata-sportrunner-26-21-vaxlar-battre-begagnat-skick
3500 är saftigt för ett ramkit. Det mesta av det övriga åker i bingenHar sneglat på den där ett par veckor. Men tyckte det var lite väl saftigt
@wman du är en sann ambassadör ?Gick förbi en man med en Miyata i Östersund idag och var tvungen att kommentera cykeln. Han sa att han haft den ett bra tag. Berättade att jag cyklar Miyata själv och hur uppskattade de är bland många. Han blev glad och sa att då kanske hans cykel är riktigt bra.
Lindan..Glädjande att min Highrunner fått fint sällskap på kontorets cykelparkering idag. Och nej då menar jag inte elskrotern.
Visa bilaga 700009
Mm, men vem fan låser cykeln så hjälmen blir liggande så där? ?Glädjande att min Highrunner fått fint sällskap på kontorets cykelparkering idag. Och nej då menar jag inte elskrotern.
Visa bilaga 700009
Någon som har en uppfattning om storleken? 60 cm?
Bättre brödlös än rådlös!Visa bilaga 700150Visa bilaga 700151Tejp och styrstam. Nu ska här målas!!
Vi börjar med en grå nyans av rosa.Bättre brödlös än rådlös!
Vilken nyans av rosa blir det?
Gott val!Vi börjar med en grå nyans av rosa.
Visa bilaga 700168
Gott val!
Dekaler?Sista lagret pålagt.
Visa bilaga 700317
Det jävliga är att nu ska färgen helst härda ett dygn innan det blir montering. Skitfärg!
Dekaler på gaffeln, men har inga passande till ramen, så det får bli dekalfritt.Dekaler?
Om du kommer över ett Miyata-emblem för styrröret går det ju att sätta på i efterhand, trodde jag hade ett över som du kunde få men det var nog som jag drömt för den ramen hade den senare M-dekalen nu när jag kollade.Dekaler på gaffeln, men har inga passande till ramen, så det får bli dekalfritt.
Har tittat efter en silvrig dekal, men de enda jag hittat är på Kinashoppar, och det känns ju sådär. Men jäkla snyggt skulle det bli.Om du kommer över ett Miyata-emblem för styrröret går det ju att sätta på i efterhand, trodde jag hade ett över som du kunde få men det var nog som jag drömt för den ramen hade den senare M-dekalen nu när jag kollade.
Väl spejat!Här gömmer sig en…
Klart du ska bomba, det är en fröjd att följa.
Det är ljuset, sista bilden tagen inomhus.Klart du ska bomba, det är en fröjd att följa.
Är det ljuset och kameran som gör det eller är det olika nyanser på gaffel och ram?
Riktigt fint bygge på gång.
Tektro CR720.Riktigt fint bygge på gång.
Vad är det för mumsiga bromsar?
Gått i rekordfart det här bygget, ser ut som den ligger och vilar sig ett tag i gräset innan sista etappen till mål :)