Visa din Miyata!

Visa din Miyata!
Filmen med Jeff Bridges? Har sett den, men har den inte på fysiskt media.
Det finns till och med två. Efter den senaste ska Jeff ha sagt att det var den tråkigaste inspelningen han någonsin gjort, green screen rätt igenom nästan. Men mysig film och underbar musik (Daft Punk)

Edit: ”den senaste” låter som att den kom nyss. Men det var nog minst 15 år sen. Japp, jag börjar bli gammal…

Visa din Miyata!
Det finns till och med två. Efter den senaste ska Jeff ha sagt att det var den tråkigaste inspelningen han någonsin gjort, green screen rätt igenom nästan. Men mysig film och underbar musik (Daft Punk)

Edit: ”den senaste” låter som att den kom nyss. Men det var nog minst 15 år sen. Japp, jag börjar bli gammal…
Jag har slutat ta till mig ny kultur sen bra många år tillbaka, så för mig finns bara en Tron.

Visa din Miyata!

Är ju en ny på gång annars:

Visa din Miyata!
Definitivt högt pris, men dels ser den ut att vara i riktigt fint skick, dels är 22.5:orna lika sällsynta som, tja vad ska vi dra till med? Som ett lyckat projekt utan förseningar (jo, helt riktigt, jag sitter på jobbet as we speak). Har dessutom hört att LWB köper allt som visar sig ovan jord söder och Torneträsk så passa på. ?‍♂️

Visa din Miyata!
Skynda fynda!
IMG_2842.jpeg

Visa din Miyata!
Dekaler på gaffeln, men har inga passande till ramen, så det får bli dekalfritt.
Om du kommer över ett Miyata-emblem för styrröret går det ju att sätta på i efterhand, trodde jag hade ett över som du kunde få men det var nog som jag drömt för den ramen hade den senare M-dekalen nu när jag kollade.

Visa din Miyata!
Om du kommer över ett Miyata-emblem för styrröret går det ju att sätta på i efterhand, trodde jag hade ett över som du kunde få men det var nog som jag drömt för den ramen hade den senare M-dekalen nu när jag kollade.
Har tittat efter en silvrig dekal, men de enda jag hittat är på Kinashoppar, och det känns ju sådär. Men jäkla snyggt skulle det bli.

IMG_2910.jpg.jpg

Visa din Miyata!
Väl spejat!

Priset är inte mycket att orda om. Ett varningens finger dock till ev. spekulanter att kolla dels kabelgenomföringarna på överröret. Dels om det finns rost inuti röret, dels, ifall det är modellen med ”bara hål” utan förstärkning, kolla så att det inte finns några begynnande sprickor i godset.

Med anledning av den utbytta gaffeln, kolla också noga på över- och diagonalrör att den inte har några bucklor som kan härledas till en frontalkrock.

Neggiga påpekanden, men både sprucken genomföring och bucklor efter front ending har har varit med om på egna/andras byggen.

Jag hoppas dock att allt är tipptopp och att cykeln hamnar i goda händer. Än en gång @Jesper_F, väl scoutat!

Tillbaka
Topp