Carl Edfeldt
Aktiv medlem
Visa din Miyata!
Miyatahypen växer sig starkare ??Fortfarande sängliggande, inte så risig att det är synd om mig men tillräckligt för att jag inte ska ha någon längtan upp på benen riktigt än.
Igår efterlyste jag ju lite förströelse här i tråden. Det inlägget skrevs kl 16.41:
Visa bilaga 640557
(Och jag tackar för alla inlägg som följde.)
Uppenbarligen kastade jag hur som helst precis därefter ett öga på Blocket, och i en händelse som såg ut som en tanke så låg denna best ute för hisnande 300kr:
Visa bilaga 640559
Det hade vid det laget gått tre minuter sedan mitt inlägg, enligt meddelandehistoriken på Blocket:
Visa bilaga 640553
Jag var uppenbarligen inte den ende som var på hugget…
Visa bilaga 640556
…men väl den förste:
Visa bilaga 640554
Återstår nu att lösa upphämtning och transport, men jag har vissa planer. Såvida ingen här i sällskapet har vägarna förbi Spånga vill säga?
Om detta objekt sedan visar sig vara i ok skick och utan några allvarliga defekter så vidtar dels transplantation av delar från diverse av mina befintliga 20,5-tummare, och sedan får jag nog fan börja sälja av ett par tre av de ramarna.
Det är förstås inte så lite bittert att behöva slanta upp 300kr när @JuiceManeHugo fick sin 22,5:a för mindre än hälften. Men dels är det sådant man får tåla när man ger sig in i en såhär pass allvarsam lek, dels är aptiten för tillfället så dålig att jag i alla fall inte kostar några pengar i mat. Man kan snarare säga att jag praktiskt taget tjänar pengar på att ligga här och vara ynklig…