Visa din Miyata!
Känns väl som triplecross är modellen att gå för?Vilken modell skulle ni satsa på att fräscha upp istället för att köpa en Pelago Hanko Outback?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns väl som triplecross är modellen att gå för?Vilken modell skulle ni satsa på att fräscha upp istället för att köpa en Pelago Hanko Outback?
Om du ska ha den som vardagsalltiallo så funkar nästan vilken som helst. Iaf alla mtb/atb:er, touring (210, 610 och 1000) och hybriderna (TripleCross och QuickCross). De rena lvg-cyklarna är möjligen begränsade i hur mycket däck de sväljer (inkl skärmar), men annars funkar nog även de.Vilken modell skulle ni satsa på att fräscha upp istället för att köpa en Pelago Hanko Outback?
Triple cross om däckbredden inte är jätteviktig, någon mtb-variant om du vill ha större däck.Vilken modell skulle ni satsa på att fräscha upp istället för att köpa en Pelago Hanko Outback?
Japp, åt Skövde-hållet. Mycket fint att upptäcka runt i trakten.Vilka ställen, är det i Hjo-trakten?
Mycket, mycket fin.
Snygga cyklar båda två. Hoppas att du får tag på en XXX utan att behöva skiljas från din röda dröm, om du har en av varje så är du rustad för alla eventualiteter.Glad fredag kamrater!
Jag sålde min TripleCross till min bästis, nu saknar jag den ?
Jag har en ValleyRunner som går som en dröm, men är inte svart och smal nog som jag gillar.
Finns det någon här som har och vill byta sin XXX i storlek 58,5cm St eller vad dom är, mot min stora röda Cadillac?
Söker endast ram och gaffel, men kan avyttra ram gaffel hjul och pakethållare.
Tack! Så sant det. Dom är ju båda väldigt bra till lite olika saker.Snygga cyklar båda två. Hoppas att du får tag på en XXX utan att behöva skiljas från din röda dröm, om du har en av varje så är du rustad för alla eventualiteter.
Jag har hört att röd stålis med RTP EL är bland det saltaste som vetenskapen känner till. Behåll den för allt i världen.Tack! Så sant det. Dom är ju båda väldigt bra till lite olika saker.
Den röde har i dagarna fått en uppfräschning bestående av nya hjul och drivlina plus bromsklossar. Hade en fin 11delad kassett liggandes som jag köpt till pangpris, och navet tar den, så varför inte ?
Besvikelsen att jag ser annons-notisen då jsg slår på telefonen efter att vi landat. i vanliga fall är jag en tio minuter därifrån.Reser man iväg mitt i sitt Miyataletande börjar jag ifrågasätta hur seriöst det verkligen är.. Jag hann knappt äta när jag letade ram. Skärpning!
?
Måste tyvärr göra mig av med den här. Någon som är intresserad? Dra gärna ett PM till mig.
Puder i konventområdet ????
Skynda! Notera fästena på gaffeln.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Miyata Cross & Scott Sportster 30 https://www.blocket.se/annons/stockholm/miyata_cross_scott_sportster_30/1204237227
Hoppas att någon här han först på miyatan!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Miyata Cross & Scott Sportster 30 https://www.blocket.se/annons/stockholm/miyata_cross_scott_sportster_30/1204237227
14:30 Såld :( hoppas någon här hann knipa den !Skynda! Notera fästena på gaffeln.
Var tidig på den, men hade fått bud på 1750kr och sålde bara till den som kom först och hämtade :)Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Miyata Cross & Scott Sportster 30 https://www.blocket.se/annons/stockholm/miyata_cross_scott_sportster_30/1204237227
Det har varit samma på alla jag sett, 25 kg brukar jag ha på längre turer och det har de klarat utan att klaga. Det som är lite kass är att de saknar bågen bakåt som stöttar sidorna på väskorna, funkar men är inte optimalt och anledningen till att jag bytte till Tubus.Hur mycket last tål originalpakethållarna och är det olika för atb- och touringmodellerna?
Det låter ju bra. Juste, har tänkt på det med båge, är det risk att få in väskorna i hjulen utan?Det har varit samma på alla jag sett, 25 kg brukar jag ha på längre turer och det har de klarat utan att klaga. Det som är lite kass är att de saknar bågen bakåt som stöttar sidorna på väskorna, funkar men är inte optimalt och anledningen till att jag bytte till Tubus.
Kan nog vara en viss risk om det är något typ en pump eller så som trycker ut väskan, har inte hänt mig mer än att de touchat så man hör hur det ligger emot men det hade inte varit så kul om de gått ordentligt in i hjulet. Beror också på hur långt bak du behöver ha dem för att få hälarna fria.Det låter ju bra. Juste, har tänkt på det med båge, är det risk att få in väskorna i hjulen utan?
Får väl försöka packa med förstånd helt enkelt och har för den delen riktigt gamla billiga väskor som min far köpt nån gång i tiden så inge jättefara om de går sönder lite. Kommer antagligen fixa något bättre nån gång men ska testa om det funkar för tillfället.Kan nog vara en viss risk om det är något typ en pump eller så som trycker ut väskan, har inte hänt mig mer än att de touchat så man hör hur det ligger emot men det hade inte varit så kul om de gått ordentligt in i hjulet. Beror också på hur långt bak du behöver ha dem för att få hälarna fria.
Fast det är samma med min Monark som jag ändå cyklar ganska mycket med och det har inte bekymrat mig, använder mina gamla väskor till den och de har hål från att ha legat emot, nog mest att med nya fina väskor vill jag inte att de skall skadas. Men båge är klart bra.
Edit. Men när jag tänker efter har Monarken ganska kraftiga skärmstag och de minskar förstås risken.
Funkar det utan att ta i är det en bra och stadig pakethållare och bakhjulet är ju inte lika riskabelt som fram så säger: kör, bara kör! Är det en längre tur du planerar? Tänker nog själv bege mig iväg upp i landet inom det närmaste :)Får väl försöka packa med förstånd helt enkelt och har för den delen riktigt gamla billiga väskor som min far köpt nån gång i tiden så inge jättefara om de går sönder lite. Kommer antagligen fixa något bättre nån gång men ska testa om det funkar för tillfället.
Kanske men jag vet aldrig säkert i förväg vart det blir så mer kan jag inte säga :)Nä precis, fram vill man ju inte ha tvärstopp gärna. Minns när en kompis fick in sitt fiskespö i framhjulet i ungdomen, inte lyckat. Nä, ett par nätter kanske. Möjligen längre nån gång i sommar men inte bestämt än. Låter trevligt, långtur?
Jag har en röd gaffel från en Triple Cross som jag inte har användning för.Ingen som sitter på en ramlös gaffel till en Tripple Cross, Tusing eller nåt annat med cantipinnar? Alltså en muffad gaffel och inte unicrown. Styrrör modell lite längre.
Kan du mäta? Vore dumt om den är för kort.Jag har en röd gaffel från en Triple Cross som jag inte har användning för.
Storleksmässigt från en ram som är ca 55-56.
Absolut. Om du kan hålla dig till imorgon ?Kan du mäta? Vore dumt om den är för kort.
Jättesnällt! Har absolut ingen brådska.Absolut. Om du kan hålla dig till imorgon ?
Vackert Sennsa, den kommer att stråla ikapp med är-inte-den-här-jävla-vintern-slut-snart-solen när du är klar!Varning för starka bilder.
Göteborg går hårt åt en cykel, speciellt om man håller service på miniminivå. Dags för renovering och en vintercykel..
Kan du mäta? Vore dumt om den är för kort.
En sån här rigg annars @Peth?Sommarpjux, Phil wood bakhjul och röd flite från samlingen ? Kan bara betyda att det är vår i norr
Visa bilaga 693950