Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

Fel tråd, men fin cykel!Dagen köp.
Fel tråd skulle jag tro. Den där hade jag ögonen på.Dagen köp.
Ja fan??. Lyckas i te få bort inläggetFel tråd skulle jag tro. Den där hade jag ögonen på.
Japanskt som japanskt. ?Ja fan??. Lyckas i te få bort inlägget
Fantastiskt fin cykel, @Peth. Är det en Continental? Nä, nu ser jag något med ”ultra” sticka fram på överröret.
Ja? Det svaret duger ju inte. Berätta mer för fan!Helt rätt, det är en Ultra Tour.
Har du inte koll på förra årets mest episka tråd?!Ja? Det svaret suger ju inte. Berätta mer för fan!
Förrförra ändå.Har du inte koll på förra årets mest episka tråd?!
[Byggtråd] Renovering av Nishiki Ultra Tour
Fixade nyligen till en Nishiki Mixte till frun och det blev såpass bra att jag började undra lite över vad jag ska cykla på när vi är ute tillsammans och handlar mjukglass. Hittade, och klickade hem, ett matchande objekt som i detta nu är på väg hit. Eftersom jag inte vill betala mer för frakten...happyride.se
Jo, kom på det. Tiden går fort när man är ute och cyklar på fina cyklar.Förrförra ändå.
Själv är jag ute och cyklar på så många olika sätt. Glömde t ex mitt Ultegra-vevlager hos LBS i fredags.Jo, kom på det. Tiden går fort när man är ute och cyklar på fina cyklar.
varför inte använda stål nitar eller rostfria nitar? https://www.24mx.se/crosstillbehor/...VZToFbBjppkjJMs7D7xoCcCEQAvD_BwE&gclsrc=aw.dsAngående denna, tänkte jag borra i nedrörets underkant samt i sadelröret, för att efterlikna en Miyata 1000 med 3x flaskhållare och då nita fast alu-mutternitar från Biltema i borrhålen.
Förvisso är stål & aluminium ingen bra kombination på sikt, men tänkte om jag först trär på krympslang på niten och värmer fast, därefter nitar fast, så kanske det borde funka utan korrosion?
Jag har hittat mutternitar som ALU, RF eller stål.varför inte använda stål nitar eller rostfria nitar? https://www.24mx.se/crosstillbehor/...VZToFbBjppkjJMs7D7xoCcCEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Nja tror inte det blir snyggt, men tack ändå för tipset.Eller ännu hellre sådana här, så du slipper göra åverkan på ramen:
![]()
Velo Orange - Hinged Bottle Cage Clamp 31,8 mm black, 21,90 €
Use these clamps to add a bottle cage mount to an otherwise mount-less downtube, seattube, or any other qualifying tube They're available in pairs in 28 6mmwww.goldsprintshop.com
Finns även för klassiska flaskhållare.Nja tror inte det blir snyggt, men tack ändå för tipset.