Visa din nya cykel 2021!

Visa din nya cykel 2021!
År 2020... året som man helst vill glömma men sent kommer göra närmar sej sitt slut med en väldans fart!

Så 2021 blir förhoppningsvis bättre å roligare med nya cyklar :)

Jag går bakåt å skaffar mej en hardtail som komplement till men Epic.
Om den nu dyker iom fabriknaternas problem med Covid-19.

De blir iallafall en Chisel Comp... där d mesta troligen kommer bytas ut ganska direkt.
nedladdning (1).jpeg

Så fyll på tråden me lite ny glädje inför 2021!

Accident

Ny medlem
Visa din nya cykel 2021!
De rear ut årsmodell 2020 nu för 22 999 kr så slog till. Fuderade på en Commencal Clash Ride men de finns inte i lager och kostar 10k mer så kändes ändå ganska värt att slå till på denna. Vägde dock länge mellan 27" och 29", hoppas man blir nöjd med 29" även i bike parks. :)
Förväntad leverans är nu på fredag så hoppas den hinner komma så man kan ta en tur med den i helgen. :D

Visa din nya cykel 2021!
Köpte du årsmodell 2021? Av de cyklar jag kikat på av denna årsmodell så verkar de komma i lager i mitten av mars 2021. :(
Enligt dom jag beställde den från skulle 2021:orna ut redan i höst då det inte finns några 2020 kvar. Dock så skulle dom komma i batchar och allokeras från tillverkaren så det var lite otydligt exakt när hojen kommer.

cola

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
Denna väntar på att komma hem till mig, äntligen hittat något som kan bli en grym monstercross! Alltid gillar AlfaAlfas monstercross även om min eventuellt kommer bli raw aluminium vid ombyggnationen:)

Bilagor

slice me nice

Aktiv medlem
Visa din nya cykel 2021!
Visa bilaga 450924
Måste den vara ny-ny eller räcker det med ny för mig? Höstens/vinterns projekt, sparar antagligen bara ram och gaffel.

Det lilla projektet gick alldeles för fort. Vad ska jag göra resten av vintern?
22781864-0EFA-4410-9EA8-A6DA9F285D8B.jpeg

Får väl ta mig för något större nästa gång helt enkelt. Förslag, någon?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer