Vernersson
Aktiv medlem
Visa din Orange
When color coordination goes over board ;-p
(nepps, inte ett skit avis) *host host host*
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:When color coordination goes over board ;-p
xyz-saft sa:Vernersson sa:When color coordination goes over board ;-p
Köper man allt som en viss tillverkare (*host* hope *host*) erbjuder borde det ju inte vara så svårt... ;)
marr sa:xyz-saft sa:Vernersson sa:When color coordination goes over board ;-p
Köper man allt som en viss tillverkare (*host* hope *host*) erbjuder borde det ju inte vara så svårt... ;)
Du menar, svart? ;)
xyz-saft sa:marr sa:xyz-saft sa:Vernersson sa:When color coordination goes over board ;-p
Du menar, svart? ;)
Haha! Nej det borde det verkligen inte bli heller. Även om det går att få till om man väljer tråkigt. ;) Hope-orange mot den ramen blev väldigt bra.
marr sa:xyz-saft sa:marr sa:xyz-saft sa:Vernersson sa:When color coordination goes over board ;-p
Du menar, svart? ;)
Haha! Nej det borde det verkligen inte bli heller. Även om det går att få till om man väljer tråkigt. ;) Hope-orange mot den ramen blev väldigt bra.
Jag är vilse, vad pratar vi om? :D
xyz-saft sa:marr sa:xyz-saft sa:marr sa:xyz-saft sa:Vernersson sa:When color coordination goes over board ;-p
Du menar, svart? ;)
Jag är vilse, vad pratar vi om? :D
Att hope eloxerar sina pryttlar i många olika fina färger (och i svart), trodde jag. Fast jag är inte heller helt säker. :p
Luthman Photography sa:Stilig! Bakdämparen ser ju lite ufo ut, men det kan du säkert leva med.
marr sa:Fattades en frukt här.
evo sa:?? Den har ju både flaskhållare och skruvhål för pakethållare ?
Spacekitty sa:evo sa:?? Den har ju både flaskhållare och skruvhål för pakethållare ?
Jag ser skruvhål för flaskhållare men inga monterade.
evo sa:Spacekitty sa:evo sa:?? Den har ju både flaskhållare och skruvhål för pakethållare ?
Jag ser skruvhål för flaskhållare men inga monterade.
Jamen, om jag monterar bort flaskhållarna från min trekkinghoj blir den ju inte cx för det. Men jag förstår hur du tänker :-)
evo sa:marr sa:Fattades en frukt här.
Snyggaste cx:en jag sett. Eller är det en gravel? Det är så förvirrande nuförtiden.
Krompa sa:2017 Segment![]()
Krompa sa:Tackar! Har hunnit köra en del och den känns väldigt bra. Kan köra ner all kraft jag har och allt är knäpptyst till skillnad från på min plastbajk. Bytte däck direkt och SRAM-komboklämmorna är ingen höjdare (särskilt på dropper-reglagesidan) annars får kitet högsta betyg så här långt.
utbrott sa:Älskart!