Visa din Orange

Visa din Orange
marr sa:
xyz-saft sa:
Vernersson sa:
When color coordination goes over board ;-p

(nepps, inte ett skit avis) *host host host*

Köper man allt som en viss tillverkare (*host* hope *host*) erbjuder borde det ju inte vara så svårt... ;)

Du menar, svart? ;)

Haha! Nej det borde det verkligen inte bli heller. Även om det går att få till om man väljer tråkigt. ;) Hope-orange mot den ramen blev väldigt bra.

Visa din Orange
xyz-saft sa:
marr sa:
xyz-saft sa:
Vernersson sa:

Köper man allt som en viss tillverkare (*host* hope *host*) erbjuder borde det ju inte vara så svårt... ;)

Du menar, svart? ;)

Haha! Nej det borde det verkligen inte bli heller. Även om det går att få till om man väljer tråkigt. ;) Hope-orange mot den ramen blev väldigt bra.

Jag är vilse, vad pratar vi om? :D

Visa din Orange
marr sa:
xyz-saft sa:
marr sa:
xyz-saft sa:
Vernersson sa:

Du menar, svart? ;)

Att hope eloxerar sina pryttlar i många olika fina färger (och i svart), trodde jag. Fast jag är inte heller helt säker. :p

Visa din Orange
xyz-saft sa:
marr sa:
xyz-saft sa:
marr sa:
xyz-saft sa:
Vernersson sa:

Du menar, svart? ;)

Att hope eloxerar sina pryttlar i många olika fina färger (och i svart), trodde jag. Fast jag är inte heller helt säker. :p

Uppfnattat :)

Visa din Orange
Min nya four verkar helt klart vara en rolig cykel!

IMG_20180503_183902.jpg

Visa din Orange
evo sa:
Spacekitty sa:
evo sa:
?? Den har ju både flaskhållare och skruvhål för pakethållare ?

Jag ser skruvhål för flaskhållare men inga monterade.

Jamen, om jag monterar bort flaskhållarna från min trekkinghoj blir den ju inte cx för det. Men jag förstår hur du tänker :-)

Jag lovar, den kommer ha flaskhållare för det mesta. Bild på det kommer att komma. Men de behöver moddas lite för att bli bra med eventuella väskor för eventuella längre rundor :)

Visa din Orange
Klickade hem komplett här: https://m.startfitness.co.uk/cycle/...x-factory-norlando-grey-osgmy17rscstngod.html

Rätt rejäl rabatt, blev 33 inkl frakt och då med Factory på dämpningen, plastvevar och styre etc. Segment är ju 2018 ersatt av Stage 4 som har metric size och lite kortare stays. Sen säljer väl längre slag bättre och kanske folk generellt rynkar lite på näsan åt 11-delat, smal fälg och 170 Reverb också? Eller kanske främsta problemet är ordinarie priset hehe.

Visa din Orange
Tackar! Har hunnit köra en del och den känns väldigt bra. Kan köra ner all kraft jag har och allt är knäpptyst till skillnad från på min plastbajk. Bytte däck direkt och SRAM-komboklämmorna är ingen höjdare (särskilt på dropper-reglagesidan) annars får kitet högsta betyg så här långt.

Visa din Orange
Krompa sa:
Tackar! Har hunnit köra en del och den känns väldigt bra. Kan köra ner all kraft jag har och allt är knäpptyst till skillnad från på min plastbajk. Bytte däck direkt och SRAM-komboklämmorna är ingen höjdare (särskilt på dropper-reglagesidan) annars får kitet högsta betyg så här långt.

Är din Orange tyst är det något fel, det ska skramla lite :p

Visa din Orange
Fan va jag vill cykla när jag ser alla Orange. Jag har ju köpt en fin 2017 Fiveram av min svåger som tidigare figurerat i denna tråd.. Det blir lite mer budgetbygge för mig tyvärr men jävlar va kul den är! Får ju slänga upp en bild här snart känner jag.

Visa din Orange
Halva priset på startfitness och helnöjd med mitt guldfynd <3

Bilagor

• CF2CFF1D-3848-44DF-83D1-9166BEE909AA.jpeg
    CF2CFF1D-3848-44DF-83D1-9166BEE909AA.jpeg
    173.5 KB · Besök: 138
Tillbaka
Topp