marr
Aktiv medlem
Visa din Orbea
Setter sa:Nya hjul med nobby nic 2.6
Det där är en ganska flack gaffel :P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Setter sa:Nya hjul med nobby nic 2.6
Trhuster sa:Min guldklimp, Occam AM M30.
NLC sa:! Svårt att inte gilla den !
Trhuster sa:NLC sa:! Svårt att inte gilla den !
Tack, finare cykel än vad jag behöver egentligen!
trailmig sa:Då får du sälja den. Jag kan köpa för 5000:-.
Trhuster sa:trailmig sa:Då får du sälja den. Jag kan köpa för 5000:-.
Men hur vet jag att du behöver den mer än mig då? ;)
Alpländare sa:Fick hem min Occam TR Carbon. Bild kommer senare.
Ok när kommer bilden då:)?Alpländare sa:Nej. Peter byggde ihop den åt mig av delar som han tyckte passade mig.
Swoop sa:XL Rallon M-10 med uppgradering på gaffel till 36 Factory, samt bytt till Fox Transfer med Wolftooth reglage, Descendant kolfibervevar.
Swoop sa:XL Rallon M-10 med uppgradering på gaffel till 36 Factory, samt bytt till Fox Transfer med Wolftooth reglage, Descendant kolfibervevar.
larsaw sa:D R Ä G G E L L L L L !!!
fredrik168 sa:Vad är det för storlek på den? Grymt fin hoj! Vill ha!!!Swoop sa:XL Rallon M-10 med uppgradering på gaffel till 36 Factory, samt bytt till Fox Transfer med Wolftooth reglage, Descendant kolfibervevar.
Swoop sa:fredrik168 sa:Vad är det för storlek på den? Grymt fin hoj! Vill ha!!!Swoop sa:XL Rallon M-10 med uppgradering på gaffel till 36 Factory, samt bytt till Fox Transfer med Wolftooth reglage, Descendant kolfibervevar.
Tackar! Det är en XL (första ordet =)). Orbea rekommenderar L upp till 185 och XL från 182 och jag var lite orolig att den skulle ha för långt sadelrör, men det går utmärkt med en 150 mm Fox Transfer till mina 182 cm/85 inseam.
Davewolf sa:XL har 485 i reach. Det tycker jag är skapligt långt.
mikipedia_ sa:larsaw sa:D R Ä G G E L L L L L !!!
Det är bara å köp! Du ”får” ju försäkringspengar snart?
Ja, det är ett helvete att vara lång när det kommer till cyklar. Själv har jag problem med för låg stack.fredrik168 sa:Davewolf sa:XL har 485 i reach. Det tycker jag är skapligt långt.
Min har 487 i stl 21.5 och Trek rekomenderar från 186 men jag är ju 194 så...
p.daugaard sa:wow! den ser grym ut.
är i tankarna själv men brottas lite med storleken.
verkar som vi är byggda i samma form (182, 85cm inseam).
reachen är det som skrämmer mig lite med xl:n...
Vilken stem-längd valde du?
velade du länge?
når du pedalerna med 150mm dropper?
hur lång var lev-tiden?
Davewolf sa:Ja, det är ett helvete att vara lång när det kommer till cyklar. Själv har jag problem med för låg stack.fredrik168 sa:Davewolf sa:XL har 485 i reach. Det tycker jag är skapligt långt.
Min har 487 i stl 21.5 och Trek rekomenderar från 186 men jag är ju 194 så...