Visa din PREMIUM

Visa din PREMIUM
Ännu en premium

Bilagor

• 150921-025-premium.jpg
    150921-025-premium.jpg
    51.9 KB · Besök: 214
Visa din PREMIUM
Ett tips till hundägande lidingöloppcyklister om var ni skall handla mat till era små vänner. Stället ligger i hörnan Hamngatan / Berzelii park.
;)

Bilagor

• happy_iphone_app.png
    happy_iphone_app.png
    175.1 KB · Besök: 207
Visa din PREMIUM
På tok för mycket premium här. Jag känner att jag måste balansera upp det med något inte lika premium. Ingen aning om vad det är tyvärr, då jag inte hittade något i närheten av skylten som passade in på beskrivningen.

IMG_2643.jpg

Visa din PREMIUM
Ja, alltså en ändträskärbräda med infrästa förstärkninar helst i bok (ekens garvsyra smakar av sig på maten) med rätt tjocklek (typ 7cm) kan vara något att betala för. men det där är rent trams.

Visa din PREMIUM
Framgångssagan fortsätter, denna PREMIUM-försändelse skickad från Tyskland levererades till dörren av inga mindre än Postnord idag.

PREMIUM.png

Visa din PREMIUM
Visa din PREMIUM
DPD är ivf INTE premium.

Delivery statusCOD information
Parcels in your Shipment:
Date Time DPD parcel centre Parcel status+

18.12.2015 19:21 Neufahrn (DE)〉 In transit.

17.12.2015 19:44 Augsburg (DE)〉 In transit.

17.12.2015 16:27 Augsburg (DE)〉 Received by DPD from consignor.

16.12.2015 16:43 DPD data centre Order information has been transmitted to DPD.

Frågan är hur länge duskarna i neufahrn ska ha på sig för att sortera rätt det... eller så är det någon som inte gjort vad de ska. Någon borde ju göra någonting.

Visa din PREMIUM
cosmos skrev:
-------------------------------------------------------
> När mitt paket fick det där "syndromet" så var
> paketet på mitt utlämningsställe. Gå dit och
> dubbelkolla.

Nja, nu rör det sig om en hel cykel, med leverans till min adress. Så det minsta jag förväntar mig är en avi i lådan att de åtminstone har "försökt" att leverera den.

Visa din PREMIUM
Efter en längre stunds övervägande postar jag inte bilden "visa ditt perineum" även om det först verkade juvenilt festligt något konstigt sätt.

Tillbaka
Topp