Visa din rabattkod

snorinder

Ny medlem
Visa din rabattkod
PXL_20211127_105443368.jpg

Borde vara giltig en vecka till.
Tar vänligen emot en addnature-rabattkod!
Provat alla i tråden men ingen fungerat hittills.

Valhalla_

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Efter att Bikester gjort årsbokslut och sett att förlusten går att koppla till en ensam rabattkod, så blir det ingen CYKELYXA2022.
Ja vem vet. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.
Men jag kan i alla fall konstatera att bikester har blivit min "go to" butik, köper i stort sett allt därifrån, till stor del pga den där koden. Annars hade jag nog köpt mer från tyskarna.
Hoppas de gjort lite vinst trots kroniskt -10% :giggle:

Vixo

Medlem
Visa din rabattkod
Frågade och fick en rabattkod här förra veckan från addnature (tack!).

Fick en idag, 10% rabatt på nyheter. Bara på produkter med ordinariepris. Suger med andra ord antar jag men här är den:
QFQC2Z6PGVHH

Klorofylltalibanen

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Vad innebär varningen här? Kräver de mer pengar efter köp menar du?
Nej, Ja, de menar att det angivna priset på hemsidan gäller och att det är nåt fel med deras webshop som ger rabatt i kassan på produkter som inte omfattas av deras rea.
Jag köpte ett par skor som de nu inte vill ge mig rabatt på, de vill att jag ska betala ordinarie pris.

Edit - svaret blir Ja förstås

Det går förstås att häva köpet om en inte vill betala fullt pris.

Senast ändrad:

cubefritzz

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
OBS!!! Varning Det verkar som att Erlans webbshop ger rabatt på saker som inte skulle ingå i deras definition av kläder. Hjälmar och skor verkar inte omfattas t.ex.
Hur svårt ska det vara att administrera en hemsida/webshop 2021?
hmm måste vara fel på deras webshop? När jag köpte min cykel där låg de 10000 över bike discount. När jag nämnde detta lade de sig på samma pris och jag köpte den där istället för Tyskland. Kommer göra samma sak igen om de ger mig likadan cykel för samma pris i framtiden =). Jag är sjukt nöjd med deras service. Det är en litet företag med 2 butiker en vid den mest trafikerade korsningen i Varberg samt vid torget. De roliga cyklarna är i affären vid torget =).

oJsan

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tips: Beställa vad som helst på XXL för utlämning i butik så får man en 100kr rabatt-kupong på kartongen som gäller samma dag för ett köp över 400kr.
Kan användas taktiskt om man ska köpa två prylar och har lite framförhållning 😄

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer