Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skickar pmTar vänligen emot en addnature-rabattkod!
Provat alla i tråden men ingen fungerat hittills.
Förbrukade den nu! Tack så otroligt mycket!Skickar pm
Tar vänligen emot en addnature-rabattkod!
Provat alla i tråden men ingen fungerat hittills.
Den fungerar fortfarande :D CYKELYXA2021Tack för tips sparade mig 120kr ??
Snart så är det dock kört! Går ut den sista december vad jag har sett.Den fungerar fortfarande :D CYKELYXA2021
Hoppas det kommer en CYKELYXA2022 dåSnart så är det dock kört! Går ut den sista december vad jag har sett.
Efter att Bikester gjort årsbokslut och sett att förlusten går att koppla till en ensam rabattkod, så blir det ingen CYKELYXA2022.Hoppas det kommer en CYKELYXA2022 då
Ja vem vet. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.Efter att Bikester gjort årsbokslut och sett att förlusten går att koppla till en ensam rabattkod, så blir det ingen CYKELYXA2022.
Kan nog lösa 10% med hjälp från sambo via Benify.Ja vem vet. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.
Men jag kan i alla fall konstatera att bikester har blivit min "go to" butik, köper i stort sett allt därifrån, till stor del pga den där koden. Annars hade jag nog köpt mer från tyskarna.
Hoppas de gjort lite vinst trots kroniskt -10%![]()
Den är giltig 2 veckorSåg idag att jag igår hade fått en kod hos Wiggle..
Visa bilaga 526721
...som gick ut igår :(
Om någon har en som fungerar så tar jag tacksamt emot.
Trevlig helg
Den är giltig 2 veckor
Men om du provar min då?Visa bilaga 526723Inte min, kan inte ens se koden längre
Men om du provar min då?
Funkade på rabatterade prylar också. Tack!Frågade och fick en rabattkod här förra veckan från addnature (tack!).
Fick en idag, 10% rabatt på nyheter. Bara på produkter med ordinariepris. Suger med andra ord antar jag men här är den:
QFQC2Z6PGVHH
Någon som har en kod hos Bikester?
CYKELYXA2021Någon som har en kod hos Bikester?
Samma kod på addnature nu (fast med versaler, vet inte om det spelar någon roll dock)Bikester kör -10%, de skriver själva rabattkoden på varje artikel (xmas-10)
OBS!!! Varning Det verkar som att Erlans webbshop ger rabatt på saker som inte skulle ingå i deras definition av kläder. Hjälmar och skor verkar inte omfattas t.ex.Erlan har 50% rabatt på hela klädessortimentet inklusive hjälmar och skor.
Vad innebär varningen här? Kräver de mer pengar efter köp menar du?OBS!!! Varning Det verkar som att Erlans webbshop ger rabatt på saker som inte skulle ingå i deras definition av kläder. Hjälmar och skor verkar inte omfattas t.ex.
Hur svårt ska det vara att administrera en hemsida/webshop 2021?
Vad innebär varningen här? Kräver de mer pengar efter köp menar du?
hmm måste vara fel på deras webshop? När jag köpte min cykel där låg de 10000 över bike discount. När jag nämnde detta lade de sig på samma pris och jag köpte den där istället för Tyskland. Kommer göra samma sak igen om de ger mig likadan cykel för samma pris i framtiden =). Jag är sjukt nöjd med deras service. Det är en litet företag med 2 butiker en vid den mest trafikerade korsningen i Varberg samt vid torget. De roliga cyklarna är i affären vid torget =).OBS!!! Varning Det verkar som att Erlans webbshop ger rabatt på saker som inte skulle ingå i deras definition av kläder. Hjälmar och skor verkar inte omfattas t.ex.
Hur svårt ska det vara att administrera en hemsida/webshop 2021?
10 inlägg och alla i den här tråden. Bra jobbat! Snart bjuder kanske du på en kod också;)zalando rabattkod?Någon?