Visa din rabattkod

Lionheart

Ny medlem
Visa din rabattkod
BBB43363-CF87-4D82-80B8-E79A248658D1.jpeg

Enjoy!!!!

Mange_S

Ny medlem
Visa din rabattkod
Bikester 10%: KVKKRDRSG9ZG
Rabattkod gäller t.o.m. 30.01.2022 på hela vårt sortiment utom Elcyklar och kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale

jonte987

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Den koden du syftar på gäller ju bara vid köp över 500 och sen har vissa produkter undantagits.
Visste inte ens man kunde handla för under 500. Frakten är väl inte gratis så dyrt blir det också.

Jag har inte testat på alla typer men noterade att den funkade ovanpå nedsatt pris.

Är det ingen speciellt man måste ha kan man få 10-20 billigare utan kod genom att handla hos någon av de andra tyskarna.

JMKbiker

Medlem
Visa din rabattkod
"loser", Mr Messersmidt.

EDIT: algoritmen verkar vara att om man inte handlat där på ett tag får man en rabattkod så man lockas tillbaka. Så funkar det för mig iallafall.
Jag handlar ganska ofta och får nästan alltid. Jag tror det är som så att Bikester kollar vad man har för årslön när man reggar sig där och vi som inte riktigt når upp till deras nivå får som plåster på såren oftare rabatt.😉 Det vill säga att det är vi som ofta får rabatt som är losers och inte du 😜

Berk

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag handlar ganska ofta och får nästan alltid. Jag tror det är som så att Bikester kollar vad man har för årslön när man reggar sig där och vi som inte riktigt når upp till deras nivå får som plåster på såren oftare rabatt.😉 Det vill säga att det är vi som ofta får rabatt som är losers och inte du 😜

Jag förstår inte vad du menar. Är det årslön som inte når upp till deras nivå eller percentagen av din årslön som du spenderar på Bikster?

Joham

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det är dock färre produkter än de vanliga koderna som undantags. Vem orkar prova sig fram på koder för att få mindre än 50 kr i rabatt?
Det är väl upp till var och en att avgöra om det är värt besväret eller inte.

Jag ser gärna att det fortsätts att postas bikesterkoder även om ni två anser att det finns en kod to rule them all.

Topp