Jodå, men kanske inte på alla varor.Cykelyxa2021 funkar inte längre.
Cykelyxa2021 funkar inte längre.
Ah, det var Cube-grejer jag hade i varukorgen, och CYKELYXA2021 gäller inte på det varumärket.Jodå, men kanske inte på alla varor.
Har 20% på outdoorexperten med kod RABATTKOD: 1BD110Någon som sitter på en kod för Outnorth, alternativt Cykelkraft/Spobik? Tack!!
Bikester
SG94CCCXBVCF
Tacksam om någon har en på Addnature
Tack men fick den inte att funka
Prova igen för jag fick den idag. Du kanske handlar nåt som är undantaget rabattkod?Tack men fick den inte att funka
Jag handlar mycket där men jag får väldigt sällan 10%-erbjudanden.Alltså, Bikester/Addnature.
Man är ju värsta loosern om man inte handlar med 10% rabattkod hos dem. De formligen gödslar med dem ju...
looserJag handlar mycket där men jag får väldigt sällan 10%-erbjudanden.![]()
Något måste man göra för att förtjäna rabatten.Tänk om alla kunde skriva när de har tagit en kod, så slipper man leta ju och hoppas att den är kvar.
"loser", Mr Messersmidt.
"loser", Mr Messersmidt.
EDIT: algoritmen verkar vara att om man inte handlat där på ett tag får man en rabattkod så man lockas tillbaka.
Ja den är bra. Funkar alltid att handla på :)Varför vill man ha en egen kod till bikrster när det finns en som funkar för alla?
Den koden du syftar på gäller ju bara vid köp över 500 och sen har vissa produkter undantagits.Varför vill man ha en egen kod till bikrster när det finns en som funkar för alla?
Det är dock färre produkter än de vanliga koderna som undantags. Vem orkar prova sig fram på koder för att få mindre än 50 kr i rabatt?Den koden du syftar på gäller ju bara vid köp över 500 och sen har vissa produkter undantagits.
Visste inte ens man kunde handla för under 500. Frakten är väl inte gratis så dyrt blir det också.Den koden du syftar på gäller ju bara vid köp över 500 och sen har vissa produkter undantagits.
*roodnar*"loser", Mr Messersmidt.
EDIT: algoritmen verkar vara att om man inte handlat där på ett tag får man en rabattkod så man lockas tillbaka. Så funkar det för mig iallafall.
Jag handlar ganska ofta och får nästan alltid. Jag tror det är som så att Bikester kollar vad man har för årslön när man reggar sig där och vi som inte riktigt når upp till deras nivå får som plåster på såren oftare rabatt.😉 Det vill säga att det är vi som ofta får rabatt som är losers och inte du 😜"loser", Mr Messersmidt.
EDIT: algoritmen verkar vara att om man inte handlat där på ett tag får man en rabattkod så man lockas tillbaka. Så funkar det för mig iallafall.
Jag handlar ganska ofta och får nästan alltid. Jag tror det är som så att Bikester kollar vad man har för årslön när man reggar sig där och vi som inte riktigt når upp till deras nivå får som plåster på såren oftare rabatt.😉 Det vill säga att det är vi som ofta får rabatt som är losers och inte du 😜
Om man måste fråga.. 😉Nej, skämten var bra, men vill gärna veta om jag är en loser eller inte.
Det är väl upp till var och en att avgöra om det är värt besväret eller inte.Det är dock färre produkter än de vanliga koderna som undantags. Vem orkar prova sig fram på koder för att få mindre än 50 kr i rabatt?