Visa din rabattkod

vira20

Medlem
Visa din rabattkod
1643285288401.png

Som flera innan mig sagt -> "CYKELYXA2021" fungerar utmärkt.

Nu till något sällsynt: Någon som har på https://www.bike24.com/ ? Belöning utlovas i form gamla sletna lycra-tröjor på posten ;)

Jompa79

Ny medlem
Visa din rabattkod
Har en rabattkod hos Outnorth om någon vill ha, gäller iaf i några dagar till..

CYKELYXA2021 verkar ju som sagt inte funka sedan idag, någon som har en annan Bikesterkod?

image.jpg

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    618.5 KB · Besök: 22

florden

Ny medlem
Visa din rabattkod
Tänka sig, att jag skulle nu preciiis in och handla ditt och datt på Bikester och har haft en rabattkod liggandes här i nån låda men nu hittar jag den inte.

*hundögon*

Emil777

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det går ju inte att handla på addnature utan rabatt.

Skriv i tråden om du tar koden så spar du tid åt andra.

Bilagor

• 7492DE41-619C-4F7B-9EE8-CF71C7FAD2A3.jpeg
    7492DE41-619C-4F7B-9EE8-CF71C7FAD2A3.jpeg
    628.1 KB · Besök: 27

ElvisPres

Ny medlem
Visa din rabattkod
"Företag vill genom Veterankort visa dig som varit anställd inom Försvarsmakten uppskattning för de insatser du gjort internationellt eller nationellt. Därför samlar vi här många bra erbjudanden."

IM

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Bikester är, såklart, glada över att få sälja prylar. Det är ju trots allt deras affärsidé och existensberättigande. Motsvarande för denna tråd är ju att dela med sig av rabattkoder.

Bikester kommer knappast att upphöra med att vilja sälja prylar, om än med aningens lägre marginaler. Det går ju däremot fint att inte läsa i tråden, om man vill.

Här kommer en rabattkod avsedd för oss fattiga studenter, hos lohilo.se
KPZF5Y9JXNM6 (20% rabatt).

Mad Charger

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
"Våra veteraner", vilka är det? Jag köper mycket grejer av bikester, är jag då veteran? Eller är det åldern som måste uppfyllas?

VEM ÄR UTLANDSVETERAN OCH VETERAN?​

Utlandsveteran är den som deltagit i internationella militära insatser. Veteran är den som har varit anställd i Försvarsmakten och gjort insatser internationellt eller nationellt, med eller utan vapen.

Källa: https://www.forsvarsmakten.se/sv/ut... och veteran,nationellt, med eller utan vapen.

Mad Charger

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jaha militärer pratas det. Nåja de kan väl få ha sina koder hemliga :cool:
Jag är för den här tråden och att dela koder i stort men tycker det inte är så sjyst att använda koder för en specifik grupp som i det här fallet. Risken finns ju att Bikester att väljer att dra sig ur veterankortsamarbetet om det inte sköts och "fel" personer utnyttjar en rabatt riktat mot någon annan.

Bornlikethis

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag är för den här tråden och att dela koder i stort men tycker det inte är så sjyst att använda koder för en specifik grupp som i det här fallet. Risken finns ju att Bikester att väljer att dra sig ur veterankortsamarbetet om det inte sköts och "fel" personer utnyttjar en rabatt riktat mot någon annan.
Med tanke på hur lättvindigt Bikester delar ut rabattkoder (benify, etc) så hade jag inte varit så orolig för att de skulle dra tillbaka veteranernas.

Deras rabattkoder är ju en integrerad del av prissättningen och marknadsföringen. Jag tror nog att de räknat ut att de säljer/tjänar mer med dem än utan.

Köp & Sälj

Topp