vira20
Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Som flera innan mig sagt -> "CYKELYXA2021" fungerar utmärkt.
Nu till något sällsynt: Någon som har på https://www.bike24.com/ ? Belöning utlovas i form gamla sletna lycra-tröjor på posten ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Verkar inte funka men var väl en engångskod som ngn har plockat redan..10% på cykelkläder på Bikester, giltig tom 25/2
W7S9RWPZM2ZZ
Ja men fungerar inte idag. Men ja hade ju en kod på mailen ?Köpte med cykelyxa-koden senast igår kväll...
Ja samma här! ^^ Tack på förhandeftersom cykelyxa ej fungera så får någon PM mig en 10% gärna =)
Nyttjad. Tack så mycket! :)RH43Q4PNR645
TackarC63QGH2DQM4H rabattkod bikester.. varsågod :)
Det är en rabattkod som egentligen är avsedd för de som har ett veterankort (veterankort.se). Det har inte släppts någon ny kod för 2022.Vem / vilka ordnade med cykelyxakoden och kan det göras igen? Den gjorde Bikester väldigt prisvärt i snitt hela förra året.
Tackar???Bikester: SQW7DWGQM5N9 gäller t o m 6/2
Inte läcka koder som gäller för våra veteraner. Det vore ju synd om dom i framtiden vägrar ge veteraner rabatt för att det utnyttjas av icke veteraner.The cykelxya is dead! Vad ska vi nu ta oss till.![]()
”Visa inte din rabattkod”Inte läcka koder som gäller för våra veteraner. Det vore ju synd om dom i framtiden vägrar ge veteraner rabatt för att det utnyttjas av icke veteraner.
"Våra veteraner", vilka är det? Jag köper mycket grejer av bikester, är jag då veteran? Eller är det åldern som måste uppfyllas?Inte läcka koder som gäller för våra veteraner. Det vore ju synd om dom i framtiden vägrar ge veteraner rabatt för att det utnyttjas av icke veteraner.
"Våra veteraner", vilka är det? Jag köper mycket grejer av bikester, är jag då veteran? Eller är det åldern som måste uppfyllas?
Jag är för den här tråden och att dela koder i stort men tycker det inte är så sjyst att använda koder för en specifik grupp som i det här fallet. Risken finns ju att Bikester att väljer att dra sig ur veterankortsamarbetet om det inte sköts och "fel" personer utnyttjar en rabatt riktat mot någon annan.Jaha militärer pratas det. Nåja de kan väl få ha sina koder hemliga![]()
Med tanke på hur lättvindigt Bikester delar ut rabattkoder (benify, etc) så hade jag inte varit så orolig för att de skulle dra tillbaka veteranernas.Jag är för den här tråden och att dela koder i stort men tycker det inte är så sjyst att använda koder för en specifik grupp som i det här fallet. Risken finns ju att Bikester att väljer att dra sig ur veterankortsamarbetet om det inte sköts och "fel" personer utnyttjar en rabatt riktat mot någon annan.