Visa din rabattkod

Totte86

Medlem
Visa din rabattkod
20220205_195527.jpg

All that addnature goodness

Healons

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Taaaaaack!
Det visade sig att sakerna jag ville ha redan var nedsatt så koderna funkade ej pga det antar jag. Så om nån annan ska shoppa så kör!!!

esergren

Medlem
Visa din rabattkod
Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig o dela med en addnature-kod? Sitter i Göteborg men har en kod hemma i Varberg, kan slänga upp den till helgen. Gärna i pm om de går. Vore jätte snällt🤗

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Ska köpa nåt hyfsat dyrt och skulle verkligen behöva en Bikester kod. Har ganska bråttom. Kan ge bort den här nya pumpen mot en kod via pm. Jag kommer säkert ändå ge bort den i skänkes tråden men jag försöker här ändå.

Nån får gärna säga till om man inte får göra så här.

AC91B750-E10A-406D-A753-9B66B02D5040.jpeg

Bonzo

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
🤔

Så jag ska sluta handla på Bikester? Okej...
Det verkar inte bättre. Det brukar komma ett mail med jämna mellanrum med rubriken "Välkommen tillbaka - 10% rabatt på ditt nästa köp!" eller något liknande.
Tycker själv att Wiggles system där storköpare premieras känns mer rätt, men tyvärr är det inte jag som bestämmer.

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det är i alla fall ingen fråga efter kod tråd.

Jag vet inte om bikester oroar sig med tanke på att priserna är satta för att klara 10% med råge. De ger väl ut koder för att det ska handlas och används koden så har det funkat
Precis. De lär ju ha märkt att CYKELYXA2021 var använt såkert hundratals gånger under förra året. Bara jag själv använde mig av den vid 7-8 tillfällen.

Samma här dock som ovan. Aldrig fått en enda kod själv.

jonte987

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Precis. De lär ju ha märkt att CYKELYXA2021 var använt såkert hundratals gånger under förra året. Bara jag själv använde mig av den vid 7-8 tillfällen.

Samma här dock som ovan. Aldrig fått en enda kod själv.
Ryktet är väl att man får kod om man INTE handlar.
Men då måste man nog först upp på nån nivå för jag handlar sällan där och har aldrig fått nån kod.

Simpen

Medlem
Visa din rabattkod
Sitter med ett par RC902 skor som jag letat med lykta i varukorgen och letar snabbt och desperat efter en rabattkod på bikester! Någon som har?

Kashew

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
£50 rabatt på Le col som jag fick via Zwift. Först till kvarn, skicka PM.

ps. jag har inte kollat kriterierna för rabatten.
ps2. jag meddelar när koden är tagen.

Uppdatering: Den är ledig igen.

Senast ändrad:

CCS

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tänkte beställa en ny vardagscykel för att även fortsättningsvis kunna transportera mig miljövänligt och klimatsmart, så skulle bli otroligt glad och tacksam för en fungerande kod 10% hos Bikester, gärna idag.
🙏:coffee:🙂
Kod använd, stort tack till @lagerstrom
----------------------------------------------------

Skratta lagom, du.🐶

Senast ändrad:
Topp