Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart att de inte gör.Risken finns ju att Bikester att väljer att dra sig ur veterankortsamarbetet om det inte sköts och "fel" personer utnyttjar en rabatt riktat mot någon annan.
Tack! Vart ett par nya finhjul som legat i varukorgen sen cykelyxan försvann..4KK4FMS34L3W bikester.se
Dom är nästan alltid exkluderade i koder....Nån som har en Bikester kod?
Tänkte beställa en hoj, så en 10%re skulle ju göra en del![]()
Inte cykelyxa2021 när den fortfarande funkade. Fick 10% på min hoj i alla fall..Dom är nästan alltid exkluderade i koder....
Ja precis den har jag också köpt en hoj medInte cykelyxa2021 när den fortfarande funkade. Fick 10% på min hoj i alla fall..
Inte mycket men 10%Om nån har en kod till Bikester så tänkte jag slänga iväg en order i afton…
Har ett bottenlöst lager av koder.ingen som ruvar på en bikester rabatt?
Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig o dela med en addnature-kod? Sitter i Göteborg men har en kod hemma i Varberg, kan slänga upp den till helgen. Gärna i pm om de går. Vore jätte snällt?
nej inte fått någon än så du får väldigt gärna skicka en :)Har du fått? Annars kan jag skicka om ngn timma
Tack för den koden IVN det gjorde min dag!!!!!!10% Bikester code: 35S6T3R52NR6
Jag brukar oftast få koder när jag inte handlat på ett tag.När får man Bikesterkoder? Har beställt massor där men får bara Addnature...
Det verkar inte bättre. Det brukar komma ett mail med jämna mellanrum med rubriken "Välkommen tillbaka - 10% rabatt på ditt nästa köp!" eller något liknande.?
Så jag ska sluta handla på Bikester? Okej...
Precis. De lär ju ha märkt att CYKELYXA2021 var använt såkert hundratals gånger under förra året. Bara jag själv använde mig av den vid 7-8 tillfällen.Det är i alla fall ingen fråga efter kod tråd.
Jag vet inte om bikester oroar sig med tanke på att priserna är satta för att klara 10% med råge. De ger väl ut koder för att det ska handlas och används koden så har det funkat
Ryktet är väl att man får kod om man INTE handlar.Precis. De lär ju ha märkt att CYKELYXA2021 var använt såkert hundratals gånger under förra året. Bara jag själv använde mig av den vid 7-8 tillfällen.
Samma här dock som ovan. Aldrig fått en enda kod själv.
Nu är ju detta ”visa din rabattkod” och inte ”dölj din rabattkod”£50 rabatt på Le col som jag fick via Zwift. Först till kvarn, skicka PM.
ps. jag har inte kollat kriterierna för rabatten.
ps2. jag meddelar när koden är tagen.
Är ju ett jättebra system, så vet alla när den är tagen. Väldigt onödigt gnäll.Nu är ju detta ”visa din rabattkod” och inte ”dölj din rabattkod”
Bättre isf att posta koden och att den som använder den skickar ett pm att den är tagen.Är ju ett jättebra system, så vet alla när den är tagen. Väldigt onödigt gnäll.
Nej, det är varken bättre eller realistiskt.Bättre isf att posta koden och att den som använder den skickar ett pm att den är tagen.
Hej! Jag önskar gärna en Bikester rabattkod om du har. / ThereseHar ett bottenlöst lager av koder.
Känner mig lite som pojken med guldbyxor.
Jag önskar fred på jorden och en vältränad fruHej! Jag önskar gärna en Bikester rabattkod om du har. / Therese