Sundelin86
Medlem
Visa din rabattkod
Finns det någon rabattkod till canyon här?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej,Bikester någon med kod..!?
gärna pm! Mvh
Det var det lille!Tack som Faan!
Du gjorde precis min dag??Visa bilaga 418616
Kommer snart!Bikeshop någon ??
Bikester kommer
Borta10% på bikester finnes. Pm så skickar jag koden.
Already used!Bikester 10% till 31/5
59GPMKZN7ZB6
Har en 10% på Bikester. Fås i pm av någon som inte bara har reggad sig för att tigga.
M
Nja, inte dig specifikt.Tack för välkomnandet, då jag gissar att det var riktat till mig. ?
Förstår dock givetvis problematiken och reaktionen. Ny rabattkod landar givetvis här igen som tack, om jag får en efter beställning.
Jag tror att om det inte sker åtminstone en rejäl minskning vad gäller rabattkodstiggande i tråden (i synnerhet från nyreggade användare), så kommer en del tröttna på att lägga upp rabattkoder framöver, vilket vore olyckligt.Kan inte moderatorerna förbjuda tiggeriet, och låta tråden vara endast en visa-tråd? Eller blir det för lite trafik till sajten då... ?
Orimligt mycket jobb att hålla efter det där...Kan inte moderatorerna förbjuda tiggeriet, och låta tråden vara endast en visa-tråd? Eller blir det för lite trafik till sajten då... ?
Tiggeri bikester rabattkod kan du döpa den till.Orimligt mycket jobb att hålla efter det där...
Bra sugen på att döpa om tråden dock :p