Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är fortfarande nyfiken, Eller kan jag göra en tråd som bara visas för ”aktiva” medlemmar..Kan jag välja att bara medlemmar med ett antal inlägg kan se mina inlägg?
Det tillhör god kotym att markera att man tagit en kod.Bikester 10%
WFT2DBMQCQ3N
Gäller till 20/3.
God kotym är sällsynt i den här tråden.Det tillhör god kotym att markera att man tagit en kod.
Hälsningar
Gnällig gammal gubbe med 39 graders feber skulle tröstköpa lite… eller lite för mycket…
Det är god kutym att stava kutym kutym och inte kotym.Det tillhör god kotym att markera att man tagit en kod.
Hälsningar
Gnällig gammal gubbe med 39 graders feber skulle tröstköpa lite… eller lite för mycket…
Och det är likaså kutym att ha en kostym av delikat kvalitet. ?Det är god kutym att stava kutym kutym och inte kotym.
Däremot är det inte särskilt god kutym att märka ord, vilket jag just gjorde.
F’låt.
Äh. Märka ord är en av mina hobbies så jag tänker att det är karma…Det är god kutym att stava kutym kutym och inte kotym.
Däremot är det inte särskilt god kutym att märka ord, vilket jag just gjorde.
F’låt.
Det är framförallt god kutym att prioritera vilken som Miyata framför en kostym. Herr Stinson undantagen.Det är likaledes god kutym att ha en kostym i samma färg som en Miyata PathRunner.
Jag skulle säga att det är mycket god kutym att cykla iförd kostym. På en Miyata.Det är framförallt god kutym att prioritera vilken som Miyata framför en kostym. Herr Stinson undantagen.
Om sagd cykel är köpt med stulen rabattkod från tråden då, är det fortfarande god kutym?Jag skulle säga att det är mycket god kutym att cykla iförd kostym. På en Miyata.
Om en eventuell Miyatasäljare accepterar en rabattkod som delbetalning för sin minst 25 år gamla cykel skulle jag säga att det är extremt god kutym.Om sagd cykel är köpt med stulen rabattkod från tråden då, är det fortfarande god kutym?
Tack så mycket. Trots att jag är ny medlem gick det bra, tack vare det så skall jag självklart skicka om jag får en kod.Har en Bikester-kod som jag inte behöver, skicka PM om du vill ha den.
(editerar posten när den är tagen)
**redan borta**
Är fortfarande på jakt efter en Wiggle-kod också :)
Det blev en ny sadelstolpe till mig.1032E74B52E
wiggle €15 rabatt går ut idag
LH59LXVCZVZWNågon som har en Bikester-kod? Tänkte köpa en cykel så hade kunnat vara en fin besparing... DM:a gärna!![]()
Tack drakust, men tyvärr hann någon annan före. Någon väldigt, väldigt hjälpsam. ?LH59LXVCZVZW
Försökte också men den var tagen innan mig ocksåTack drakust, men tyvärr hann någon annan före. Någon väldigt, väldigt hjälpsam. ?