Visa din rabattkod
Jag tänkte att nån fick det. Så testade jag med. ?Av ren nyfikenhet: får ni några koder?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte att nån fick det. Så testade jag med. ?Av ren nyfikenhet: får ni några koder?
Inte än iaf. Men tror jag beställer ändåAv ren nyfikenhet: får ni några koder?
Nä! Är bara att slanta upp ikväll :)Av ren nyfikenhet: får ni några koder?
Blev glad när jag såg det tills jag såg listan på undantagen :-)Det tål ju att upprepas att om man har Benify via sitt jobb så kan man få tag på 10%-rabattkod till Bikester den vägen.
Nope ^^Av ren nyfikenhet: får ni några koder?
Jag har fått dem skickade till mig via mail och ibland som papper när jag beställt via tex Addnature. Nu var det dock längesedan så söker en här och hoppas någon har en över :).Fråga: Vart får ni era bikester koder ifrån? Har hört att benify har, men utöver det?
På den rabattkod jag senast fick av bikester angavs det att den inte gälde för Kona. Tyvärr.Hej,
jag är ny som medlem här på forumet men har varit flitig läsare på happyride länge.
Har sen jag flyttade till stan funderat på ny cykel, men haft beslutångest för vad jag ska köpa. Nu har jag bestämt mig för en Kona Dew Plus och skulle med vilja tigga en rabattkod på bikester på 10% om någon vänlig själ skulle vilja släppa en. Jag har en på 40 kr men... ja det täcker ju inte ens frakten. Jag kommer givetvis bli mer delaktig här på forumet och själv släppa en kod om jag har en som bara ligger.
Tack för mig :D
Jaså, läste iofs att de som fick från Benify inte kunde köpa många märken men gäller det den vanliga bikester med skickar ut är det ju väldigt trist. Tack för info.På den rabattkod jag senast fick av bikester angavs det att den inte gälde för Kona. Tyvärr.
Jo tyvärr, min fick jag av Bikster. Listan var kort på vilka märken som inte ingick, men Kona var med i listan.Jaså, läste iofs att de som fick från Benify inte kunde köpa många märken men gäller det den vanliga bikester med skickar ut är det ju väldigt trist. Tack för info.
Jag ska lägga en beställning nu ändå, tog bara en chansning. Får jag sen en rabattkod får jag smälla på med tillbehör istället eller skänka vidare den :)
Äntligen börjar det bli lite fason på den här tråden. Så...Jag ska bygga in ovanmarkspool i vår, jag söker någon som kan skänka nytt material enligt spec, ex betong/balkskor/tryckat mm för runt 70000.
Helst svar i pm.
Om jag inte har ngt av ovanstående, går det bra att skicka cash för dom 10 av 110%-en?Äntligen börjar det bli lite fason på den här tråden. Så...
Jag står inför husbygge. Till att börja med behöver jag en VA-anskutning, ett bygglov och nybyggnadskarta. Någon? 10% blir fint, men allt upp till 110% mottages tacksamt.
Och ni som inte hinner med i den här tråden rundan, misströsta icke. Det kommer finnas flera möjligheter, det är väl ett 10-årigt projekt eller så.
Har du bikesterkod på 10%? Skicka PM så byter jag det mot ett bygglov.Äntligen börjar det bli lite fason på den här tråden. Så...
Jag står inför husbygge. Till att börja med behöver jag en VA-anskutning, ett bygglov och nybyggnadskarta. Någon? 10% blir fint, men allt upp till 110% mottages tacksamt.
Och ni som inte hinner med i den här tråden rundan, misströsta icke. Det kommer finnas flera möjligheter, det är väl ett 10-årigt projekt eller så.
Vänta lite, jag skall bara höra om någon har en bikesterkod jag kan få.Har du bikesterkod på 10%? Skicka PM så byter jag det mot ett bygglov.
Vi kanske kan byta annars? 10% av 110% mot 10% av 100% av vattnet till din pool? *Någon gång skall du väl börja regna*. ?Om jag inte har ngt av ovanstående, går det bra att skicka cash för dom 10 av 110%-en?
Hur mkt vill du ha isf?
Har skickat en på 40%Söker en Canyon-rabattkod??, Skicka PM. Pleeeeeease!
Känns det rimligt att någon ska ge dig en rabattkod så du kan spara typ 15:- på en bromsskiva? När någon annan kanske kan spara 150:- på ett vevparti eller 1500:- på en cykel? Typ.Någon vänlig själ som har en bikesterkod. beställde häromdagen men insåg att jag glömt en bromsskiva. gärna PM