Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Även om tråden har fyllts med bedjande för bikesterkoder gör jag samma. Fast jag tar gärna en fast summa rabatt istället för 10%, om någon vänlig själ har och vill donera en.

Visa din rabattkod
Det tål ju att upprepas att om man har Benify via sitt jobb så kan man få tag på 10%-rabattkod till Bikester den vägen.
Blev glad när jag såg det tills jag såg listan på undantagen :-)
  • Erbjudandet gäller inte på: assos, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Kona, Liv ,RFR, s'cool, ORBEA, Santa Cruz, Sportful, SRAM, Trek Bikes & alla elcyklar.

Visa din rabattkod
Hej,
jag är ny som medlem här på forumet men har varit flitig läsare på happyride länge.
Har sen jag flyttade till stan funderat på ny cykel, men haft beslutångest för vad jag ska köpa. Nu har jag bestämt mig för en Kona Dew Plus och skulle med vilja tigga en rabattkod på bikester på 10% om någon vänlig själ skulle vilja släppa en. Jag har en på 40 kr men... ja det täcker ju inte ens frakten. Jag kommer givetvis bli mer delaktig här på forumet och själv släppa en kod om jag har en som bara ligger.
Tack för mig :D

Visa din rabattkod
Endast idag

1649251243941.png

Visa din rabattkod
423ZZ2VPNBC6

Med rabattkoden ovan får du 50 kr rabatt på ditt nästa köp

Gäller vid ett minsta ordervärde på 500 kr. Rabattkoden är giltig till och med 11.04.2022

Visa din rabattkod
Hej,
jag är ny som medlem här på forumet men har varit flitig läsare på happyride länge.
Har sen jag flyttade till stan funderat på ny cykel, men haft beslutångest för vad jag ska köpa. Nu har jag bestämt mig för en Kona Dew Plus och skulle med vilja tigga en rabattkod på bikester på 10% om någon vänlig själ skulle vilja släppa en. Jag har en på 40 kr men... ja det täcker ju inte ens frakten. Jag kommer givetvis bli mer delaktig här på forumet och själv släppa en kod om jag har en som bara ligger.
Tack för mig :D
På den rabattkod jag senast fick av bikester angavs det att den inte gälde för Kona. Tyvärr.

Visa din rabattkod
På den rabattkod jag senast fick av bikester angavs det att den inte gälde för Kona. Tyvärr.
Jaså, läste iofs att de som fick från Benify inte kunde köpa många märken men gäller det den vanliga bikester med skickar ut är det ju väldigt trist. Tack för info.

Jag ska lägga en beställning nu ändå, tog bara en chansning. Får jag sen en rabattkod får jag smälla på med tillbehör istället eller skänka vidare den :)

Visa din rabattkod
Jaså, läste iofs att de som fick från Benify inte kunde köpa många märken men gäller det den vanliga bikester med skickar ut är det ju väldigt trist. Tack för info.

Jag ska lägga en beställning nu ändå, tog bara en chansning. Får jag sen en rabattkod får jag smälla på med tillbehör istället eller skänka vidare den :)
Jo tyvärr, min fick jag av Bikster. Listan var kort på vilka märken som inte ingick, men Kona var med i listan.

Visa din rabattkod
Jag ska bygga in ovanmarkspool i vår, jag söker någon som kan skänka nytt material enligt spec, ex betong/balkskor/tryckat mm för runt 70000.
Helst svar i pm.
Äntligen börjar det bli lite fason på den här tråden. Så...

Jag står inför husbygge. Till att börja med behöver jag en VA-anskutning, ett bygglov och nybyggnadskarta. Någon? 10% blir fint, men allt upp till 110% mottages tacksamt.

Och ni som inte hinner med i den här tråden rundan, misströsta icke. Det kommer finnas flera möjligheter, det är väl ett 10-årigt projekt eller så.

Visa din rabattkod

Jag står inför husbygge. Till att börja med behöver jag en VA-anskutning, ett bygglov och nybyggnadskarta. Någon? 10% blir fint, men allt upp till 110% mottages tacksamt.

Och ni som inte hinner med i den här tråden rundan, misströsta icke. Det kommer finnas flera möjligheter, det är väl ett 10-årigt projekt eller så.
Om jag inte har ngt av ovanstående, går det bra att skicka cash för dom 10 av 110%-en?
Hur mkt vill du ha isf?

Visa din rabattkod

Har du bikesterkod på 10%? Skicka PM så byter jag det mot ett bygglov.

Visa din rabattkod
Snälla, jag ska köpa en ny cykel på Bikester och lite cdcscxjfnsh. Nejndbcscxxc....
XLPM2IBM
CCCPUSSR7
XWOOMPOFF#
URKELLJUN...

Nämen nu behövdes det inte. Jag kunde fixa egna koder.

Tillbaka
Topp