Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Sista dag 20 juni står det i bannern på siten. Bra rabatt på redan bra priser, synd att de inte har något av de få grejer jag är ute efter just nu :p
Ja visst fan gör det det :). Jag känner mig lite dum att jag inte la märke till det haha. Jag såg inte koden utan chansade faktiskt på att den fanns. En som tipsade om en liknande kod förra månaden så ändrade bara 5an till en 6a och vips så fick jag rabatt ^^. Bara en slump att det var samma dag som den började gälla.

Visa din rabattkod
FF447B97-8948-43CC-B82A-AA43A8A2B80F.jpeg

Visa din rabattkod
Konverterar en gammal diamondback sorrento till en bikepacking-setup. Blev lite dyrt för en student på Bikester, så om någon känner sig givmild, tar jag gladeligen emot en 10% rabattkod. :)

Visa din rabattkod
Avisering! ? Hör upp!

Om en liten stund, närmare bestämt exakt klockan 16:00 nu idag, så kommer jag att lägga upp en Bikester 10% här, som jag inte har behov av att själv använda denna gång. Är strax tillbaka! Ställ er i startblocken, haha!
Okej, här kommer den:

Bikester 10% alltså! ?

GXFVNVLNPT3H

Rabattkod gäller t.o.m. 03.07.2022 på hela vårt sortiment utom Elcyklar och kan inte tillämpas på produkter från följande märken: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale.

Den kan endast lösas in en gång och inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter. Gäller inte på fraktkostnader.

Edit: Skriv gärna en rad här under och bekräfta och kanske till och med tacka, du som hann först och använde koden. (y)

Senast redigerad av en moderator:
Visa din rabattkod
Tillbaka
Topp