weldion
Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Stod även att det har kommit tillbaka.Men hade de inte tagit bort Bikester från Benify privat? Stod någonsstans i tråden vill jag minnas.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stod även att det har kommit tillbaka.Men hade de inte tagit bort Bikester från Benify privat? Stod någonsstans i tråden vill jag minnas.
Jag får fram koden så den verkar tillbaka :)Men hade de inte tagit bort Bikester från Benify privat? Stod någonsstans i tråden vill jag minnas.
Jag gör som alla andra i tråden. Skiter i att läsa gamla inlägg. ?Stod även att det har kommit tillbaka.
You have to spend money to make money.Mähhh, det kostar ju pengar.....
Av nyfikenhet; har denna sorts koder undantag såsom Benifykoderna dvs gäller ej Assos, Cannondale... Eller gäller de hela sortimentet?Ja, om du vill ha den så kan jag skicka på pm, koden syns medvetet inte för att inte nån usel tiggare ska ta den.
Ja, JAG fattar.You have to spend money to make money.
Hoppades på det, men man vet inte riktigt hur fort det går att hämta sig från ett för lågt kabintryck.Ja, JAG fattar.
Av nyfikenhet; har denna sorts koder undantag såsom Benifykoderna dvs gäller ej Assos, Cannondale... Eller gäller de hela sortimentet?
Har funkat utmärkt för mig att beställa därifrån.Brukar det fina koder till bike-mailorder. com?
Isåfall tar jag gärna en om någon har.
Undrar även om sidan är en ok sida att beställa från? Aldrig testat dem....
Aktivitus skickade nyss ut ett mail. Har inte kollat om det verkligen blir nåt bra pris.
--klipp--
Med kod "SZR12K" ger vi just nu 12 000:- i rabatt på Wahoo Kickr Bike Ver2
Först till kvarn... lagret är begränsat.
https://shop.aktivitus.se/varumarken/wahoo/wahoo-kickr-bike-ver-2-wifi-ny-modell/
--klipp--
Blir dock ändå billigare på cykelkraft, om man vill vända på slantarna :)
Exakt.Blir dock ändå billigare på cykelkraft, om man vill vända på slantarna :)
var? hittar inte på min Benify?Jag får fram koden så den verkar tillbaka :)
Skumt, nu hittar jag inte längre Bikester. TCM har också försvunnit :/ nåja, fick valuta för mina 29kr.var? hittar inte på min Benify?
Spår en svårsåld produkt med tanke på rabatten… sen såldes det ju typ 15st använda enbart till sm för 25000 nyss. Marknaden blir lätt mätt.
Ja det var ju trist att bikester har försvunnit. Skulle precis skicka iväg en liten beställning men nu avvaktar jag ett par dagar tror jag. Jag har nog blivit bortskämd.Bikester var ju borta från benify under någon dag för ett par veckor sedan, men dök sedan upp igen med ett nytt format på koden. Vill man tänka positivt så känns det ju onödigt att göra om koden om de kort därefter ska ta bort den. Har vi tur dyker alltså Bikester upp där igen.
Det gör du rätt i, stulet ska man inte köpa ?Ska köpa ny cykel på Bikester istället för en stulen. Någon som har rabattkod?
Ingen som har rabatt på spez däck?
Hoppas att du hittar en- det är du värd! Är som du ganska ny på forumet och hade inte riktigt koll på reglerna i tråden- sorry! Såg en chans att snylta på kollektivet utan att dela med mig av min kunskap och positiva tillrop som jag nu inser är detta forums valda kommunikationssätt. Fridens liljor och njut av tiden med barnbarnetJag letar ny mtb till barnbarnet.
Rabattkod på 80-90% mottages tacksamt på pm så att ingen som följer trådens regler tar den när den läggs ut.
Gärna på s-works xs men billigare går bra om ni pm:ar för lite rabatt.
Inlägget var faktiskt inte specifikt mot dig, du är ju stabil medlem.Hoppas att du hittar en- det är du värd! Är som du ganska ny på forumet och hade inte riktigt koll på reglerna i tråden- sorry! Såg en chans att snylta på kollektivet utan att dela med mig av min kunskap och positiva tillrop som jag nu inser är detta forums valda kommunikationssätt. Fridens liljor och njut av tiden med barnbarnet![]()
Jag fattar- kritiken är befogad mot de som gör just detta. Tyckte bara inte att den var befogad mot mig så du fick lite ironi tillbaka;) tillsammans får vi krama ur butiksjättarna så mycket vi kan!Inlägget var faktiskt inte specifikt mot dig, du är ju stabil medlem.
Jag brukar skriva ironiska inlägg ibland när jag söker grejer för att belysa för dom riktiga tiggarna hur man inte gör.
Tyvärr byter väl flest koder ägare utanför tråden numer eftersom syftet inte funkar.
HejJag letar ny mtb till barnbarnet.
Rabattkod på 80-90% mottages tacksamt på pm så att ingen som följer trådens regler tar den när den läggs ut.
Gärna på s-works xs men billigare går bra om ni pm:ar för lite rabatt.
Han var gissningsvis ultra-ironisk i syfte att påpeka precis just detta. :)Hej
Trådens syfte är att inte att be om andras koder utan att man själv laddar upp sina egna för donering och snällt får vänta på att någon annan laddar upp en den kod man söker.
Mvh
Jamen, jag är ju student och jättefattig.Hej
Trådens syfte är att inte att be om andras koder utan att man själv laddar upp sina egna för donering och snällt får vänta på att någon annan laddar upp en den kod man söker.
Mvh
V.g håll dig till trådens reglerJamen, jag är ju student och jättefattig.
Sätter mig utanför ICA med pappmugg istället.
Snart blir det nog en cykel?
Han fick en kupong på 75% av mig. Han har det inte så lätt den där grabben.V.g håll dig till trådens regler