liveforthis
Aktiv medlem
Visa din Ragley
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Är det inte konstigt med Slaughter fram? Aja alla nya Ragleysar ser riktigt råa ut iaf?
liveforthis sa:mikipedia_ sa:Är det inte konstigt med Slaughter fram? Aja alla nya Ragleysar ser riktigt råa ut iaf?
Jag tänkte likadant först men tänkte får prova och det funkar riktigt bra. Mycket gummi mot marken och bra kant dubbar så inga problem att lägga ner hojen. Kört med butcher fram innan och det har haft sämre grepp på sten både torrt o blött. Har lagt en yari 160 på beställning så hoppas den blir än mer rå med den ?
liveforthis sa:mikipedia_ sa:Är det inte konstigt med Slaughter fram? Aja alla nya Ragleysar ser riktigt råa ut iaf?
Jag tänkte likadant först men tänkte får prova och det funkar riktigt bra. Mycket gummi mot marken och bra kant dubbar så inga problem att lägga ner hojen. Kört med butcher fram innan och det har haft sämre grepp på sten både torrt o blött. Har lagt en yari 160 på beställning så hoppas den blir än mer rå med den ?
liveforthis sa:Gillar gaffeln och den mycket beprövade motion controlen. Sen köper jag via jobbet så priset blev rätt ?men vad för gafflar tänker du är likvärdiga ? Yari har ju fått väldigt bra betyg.
liveforthis sa:Ja ger 5200 för en 2018 yari 160
liveforthis sa:Ja ger 5200 för en 2018 yari 160
Paco sa:liveforthis sa:Ja ger 5200 för en 2018 yari 160
Det hade du kunnat få en grön och fin gaffel för;)
deklund sa:Är det årets modell? O vad är det för storlek på Big Wigen?
RobertW sa:Min Ragley Marley ute i Grimstaskogen.
RobertW sa:Tackar!
EST: Grimstaskogen ligger ute i Hässelby.
liveforthis: Det är en Yari 130mm.
liveforthis sa:RobertW sa:Tackar!
Nöjd med den ? :)
liveforthis sa:RobertW sa:Tackar!
Paco sa:liveforthis sa:RobertW sa:Tackar!
Yarin är en bra gaffel och jag var jävligt nöjd med min. Dock inte lika finkänslig i småstöket som Piken eller en Diamond men ändå helt ok.
EST sa:Klart mindre flex.
EST sa:Känner man inte behovet så byt inte. Åk till fjällen för stålarna istället?
liveforthis sa:Mja men endå inte helt 100 vilken det blir än. Jobbar i cykel butik så kan känna o klämma lite innan jag slår spiken ?
Vad snygg din mmmbop blev med Reba! Har också gissat på att den tar mer än 2,4" däck som de själv anger att ramen ska kunna ta, så kul o se att den gör det med :)liveforthis sa:Nu också fått på nya gc 2.6 däcken :)
tobgren sa:Vad snygg din mmmbop blev med Reba! Har också gissat på att den tar mer än 2,4" däck som de själv anger att ramen ska kunna ta, så kul o se att den gör det med :)liveforthis sa:Nu också fått på nya gc 2.6 däcken :)
Är det gott om plats kvar?