Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har en gore-jacka som också har lite snett blixtlås.NLC sa:VOIDs jackor har väl också haft sidlagda dragkedjor om än inte sneda
#neverforgetlundatok sa:Har den raglanärm? #raglangate
#handhjärtarising sa:#neverforgetlundatok sa:Har den raglanärm? #raglangate
Rattnalle sa:Nej det är väldigt märkligt faktiskt.Raggamuffin sa:rising sa:
Självklart :)
Varför ska man behöva betala 4000 spänn för att få snedställda blixtlås?
Rapha och Klättermusen fattar det ingen annan fattar men riktigt så dyrt är det väl inte att sy snett? :)
Spacekitty sa:Finns det något utöver Brevet windblock jersey som är vindstoppande på bara framsidan av bröst/armar?
Spacekitty sa:Den här tråden handlar om Rapha. Du får starta en Visa din Bianchi.
Spacekitty sa:Souplesse training jacket verkar vara precis vad jag behöver.
Brevet-tröjan i merino med windstopperbröst är suverän. Inget för sommarcykling men oftast perfekt för de andra tre årstiderna. Lite slappare än plasttröjor, men det verkar givet alla merinoplagg.staine sa:2.Hur är brevet/windstopper-jackan med ull i ryggen?
staine sa:1.Hur är regnvästen med plast-ass-saver-fickan på ryggen? Tät ok?
NickPick sa:Här var det dött. Ingen som anser sig gjort något fynd på rean?
Jag letar efter ännu en jacka...
Köpte ett par bibs för sommarsäsongen.NickPick sa:Här var det dött. Ingen som anser sig gjort något fynd på rean?
Lingon sa:Låste upp ett Raphakit på zwift idag. :)
Lingon sa:Låste upp ett Raphakit på zwift idag. :)
Tack detsamma. Den 602:a platsen rankar jag som en av årets höjdpunkter! ?bigmollo sa:Lingon sa:Låste upp ett Raphakit på zwift idag. :)
Ha! Du slog mig i spurten om 602:a platsen. Bra kört!
Kaviatar sa:Beställde även två cykelkepsar av dem i höstas varav en var en vit keps som hade stora bruna fläckar på sig
De gamla pro team sitter fantastiskt bra på mig i small och då har jag rätt exakt dina mått.NickPick sa:Har någon provat pro team training bib shorts? 68kg 185cm. Small ofast men det verkar som att storleken bör vara "medium" på pro teamserien...