Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma passform som Club Jersey, om det säger dig något?Diogenes sa:Hur är RCC Training Jerseyn i storlek jämför med classic?
Spacekitty sa:...brevet jersey luktar som en blandning av kadaver och hårpermanentväska...
Spacekitty sa:Alltså den här kräkluktande jerseyn har bara fått vara med på några "kortare" fikaturer och en onsdagsspurt, har inte hunnit randonnöra in den ordentligt och torka mig efter toalettbesök med den. Det måste ju vara nåt materialfel. Har hunnit med tre tvättar och efter varje stinker den tills att den torkat.
Om man bara haft ekonomin… hmm…Niklasberglund sa:Jag fick en 25%are mailad till mig nu i helgen, men är egentligen bara behov av en keps och då känns frakten lite krallig..
Nån som vill köra ett samköp?:)
Jocke77 sa:Det är alltid svårt att säga exakt eftersom olika kollektioner har olika passform. Jag har ett par Craft i strl S som sitter som Rapha Pro vilka jag också har S i. De Rapha Classic bibs jag har är strl S men skulle köpa XS om jag köper ett par till.
Jag har generellt S i byxor.
Niklasberglund sa:Jag fick en 25%are mailad till mig nu i helgen, men är egentligen bara behov av en keps och då känns frakten lite krallig..
Edit*
Giltig till imorn kl 23.59
Niklasberglund sa:Niklasberglund sa:Jag fick en 25%are mailad till mig nu i helgen, men är egentligen bara behov av en keps och då känns frakten lite krallig..
Edit*
Ingen?
Seglarn sa:Var i landet finns du?
Niklasberglund sa:Niklasberglund sa:Jag fick en 25%are mailad till mig nu i helgen, men är egentligen bara behov av en keps och då känns frakten lite krallig..
Edit*
Ingen?
aki sa:Hur är det - finns Rapha i CykelCitys Stockholmsbutik fortfarande?
micro553 sa:Vill ha nåt ljusblått eller ev Rosa och har mycket vitt, svart och grått.
Har
Classic x 2
Lightweight x 1
Brevet x 1
En mer sommaraktig kortärmad.
Vilken ska man satsa på?
Core
Pro Team Climber
Pro Team
Club - men har testat den och gilla ej passform och sen lite väl tjock.
Super lightweight finns ju bara i svart (av de jag kan tänka mig) så den går nog bort.
micro553 sa:Men Core sitter väl ännu lösare än Classic - eller?
ohellstrom sa:Fick nyligen hem superlight i den blå/grå varianten och den ser inte lika "batikaktig" ut i verkligheten. Jag gillar den; väldigt tunn och lätt.
Tyvärr (för mig iallafall, förstår inte riktigt bakgrunden) är mittfickan ganska smal och hög i överkant så det är väldigt vårt att få tag i saker där under färd. Bäst lämpad till reservslang etc.
emilh sa:ohellstrom sa:Fick nyligen hem superlight i den blå/grå varianten och den ser inte lika "batikaktig" ut i verkligheten. Jag gillar den; väldigt tunn och lätt.
Tyvärr (för mig iallafall, förstår inte riktigt bakgrunden) är mittfickan ganska smal och hög i överkant så det är väldigt vårt att få tag i saker där under färd. Bäst lämpad till reservslang etc.
Tror det har lite att göra med de två band som är insydda längs ryggen för att förhindra att tröjan blir allt för säckig med mycket i fickorna, något som ju då ytterligare motarbetas med en lite för smal mittenficka ;)
micro553 sa:Vet faktiskt inte om jag ens går i en Pro Team - då jag har ganska grova armar.
Vill minnas att jag läst att nya Pro Team inte har så elastiska ärmar?!?
Classic o Brevet i M sitter bra - dvs ganska tajt.