Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det ens möjligt (eller tillåtet) att försöka få en tråd som varit död i 8 år att återuppstå?Varför dog den här tråden?
Cykeln är nymonterad på bilden.de vita distanserna förstör lite.
Snyggt. Slog du till på XXL:s erbjudande på denna modellen?
Helium....snygg ram!Jag gjorde det! ?
JaSlog du till på XXL:s erbjudande på denna modellen?
Fin. Den ser stor ut.
Ååååh... Jag inser att jag nog behöver en helblå cykelJag gjorde det! ?
Det är en XL men med reach på hela 412 mm, stack 633 mm är den längre än många andra märkens XXL.Den ser stor ut.
Både ja och nej. Hjulen var nog rätt "bra" men varken däck eller slang var ju i den nivå jag önskade. Slumpen föll sig att jag sålde min förra cykel med dom hjulen (kompletta) och fick då "möjlighet" att ha dessa hjul direkt från start.@NickPick
Även du har bytt hjul, skivor och däck ser jag.
Var du som jag missnöjd med de cykeln levererades med, eller?
Däcken är ju om inte dåliga så åtminstone inte de roligaste och kanske inte ens de snabbaste, även Vittoria själva skriver att de ffa är ett slitstarkt träningsdäckHjulen var nog rätt "bra" men varken däck eller slang var ju i den nivå jag önskade.
För mig passar sittställningen riktigt bra. Men jag skall plocka bort några distanser,Känns ovant med 110-stam också. Inte kört det på många år.
Tung? Ser ut som den bucklat bilen rätt ordentligt?Köpte en Ridley från XXL på rea. Den var rätt dåligt monterad så jag fick skruva isär och skruva ihop den innan den gick att använda. Har bytt det mesta. Styre, sadel, sadelstolpe och däck. Grymt nöjd med den än så länge.
Visa bilaga 744336
Snygg cykel, men vad har hänt med bilen?
Köpte en Ridley från XXL på rea. Den var rätt dåligt monterad så jag fick skruva isär och skruva ihop den innan den gick att använda. Har bytt det mesta. Styre, sadel, sadelstolpe och däck. Grymt nöjd med den än så länge.
Visa bilaga 744336
Köpte en Ridley från XXL på rea. Den var rätt dåligt monterad så jag fick skruva isär och skruva ihop den innan den gick att använda. Har bytt det mesta. Styre, sadel, sadelstolpe och däck. Grymt nöjd med den än så länge.
Visa bilaga 744336