jockepocke
Aktiv medlem
Visa din Rocky Mountain!
.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jockepocke sa:Bild på snygg cykel
Maakus sa:Mordiiax sa:Första tvätten både för Kärchern och Thunderbolten. Båda är väldigt goa att använda :)
Åh en Thunderbolt kompis! Snygg! Borde skaffa mig en sån där Kärcher också.
Fredrik Lagerström sa:Maakus sa:Mordiiax sa:Första tvätten både för Kärchern och Thunderbolten. Båda är väldigt goa att använda :)
Är kärchern beroende av el eller är den bärbar med tank alt 12v ?
Maakus sa:Fredrik Lagerström sa:Maakus sa:Mordiiax sa:Första tvätten både för Kärchern och Thunderbolten. Båda är väldigt goa att använda :)
Är kärchern beroende av el eller är den bärbar med tank alt 12v ?
Batteridriven. Har en 5 liters tank men man kan köpa till någon form av slang så man kan suga direkt ur t.ex. en sjö eller en större tank.
Nice:)nitromethane sa:
Brogeby sa:Ingen Rocky för tillfället men denna är beställd! Slayer Carbon 50!
Mattstar sa:Brogeby sa:Ingen Rocky för tillfället men denna är beställd! Slayer Carbon 50!
Så när kommer denna skönhet då:-)
Brogeby sa:Nu är den här! Lång väntan men lagom till våren! Uppgraderad med gx eagle, xt bromsar, ny sadel och väntar på att leverantören ska få ett specifikt kolfiberstyre i lager! Drömhojen!!
Brogeby sa:Här kommer en till bild på skönheten!
Brogeby sa:Här kommer en till bild på skönheten!
Trident sa:Då var mitt hybridbygge färdigt och efter en fösta kort provtur tror jag att den funka lika bra när man har bråttom till affären som att hänga med landsvägsgänget på en runda.
Ryggraden i bygget är min gamla 26tum Vertex Team som fått ett par DT 29er hjul med 28mm däck på sig. 44t singelklinga fram och 11-32t bak tror jag skall funka ok både när det går snabbt och är brant.
En Pace gaffel, Schmolke 56cm styre, Tune styrstam och sadel rotades fram ur gömmorna.
//Porath
durietz sa:Spontanköpte en Rocky Mountain Carbon Instinct 50 häromdan och älskar den för Hellas-cykling! Medelmåttageo är tydligen the shit ?Kört 3 rundor med den hittills och den är riktigt rapp o lekfull. Sen är det grymt att man kan trycka på en 216x63 dämpare på den (som jag av en händelse råkar ha skräpandes) för att konvertera den till en BC-edition med 155 slag bak. Dock har jag redan två sådana cyklar på Mallis så behåller den såhär tillsvidare.
Rocky Mountain ligger trots allt också varmt om hjärtat då jag för 19 år sedan ägde en RM7a som var det fetaste som fanns. Dom har tyvärr hamnat lite i medelsvensson-fåran sedan dess för mig av någon anledning men efter att jag nu äger en igen så har jag ändrat mig i frågan. Två tummar upp.
AX3L sa:Dåligt med bilder i den här tråden tycker jag!
Ustzeust sa:AX3L sa:Dåligt med bilder i den här tråden tycker jag!
Undrade när den nyheten skulle hitta till happy :D
AX3L sa:Dåligt med bilder i den här tråden tycker jag!