Mini_me
Aktiv medlem
visa din Santa Cruz
Ska skänka ramen till din son ;)Glömde att gratulera dig att du snart blir av med din Specialized (som är alltid fel).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska skänka ramen till din son ;)Glömde att gratulera dig att du snart blir av med din Specialized (som är alltid fel).
Ska skänka ramen till din son ;)
Vilken idolbild! Får väl kontra med en bild på min trotjänare från samma ställe:Väcker upp tråden med en 2021 5010 CC, uppbyggd från en lös ram.
*150mm Lyrik fram (Coil och HC97 preppad) - Super Delux Ultimate bak.
*XT M8100 drivlina och Hope E4 Tech 3 bromsar.
*Ibis kolhjul och ett ONYX nav bak (tyst och fint)
*Svart på svart Renthal styre på en Nukeproof stam (35mm)
*BikeYoke Revive 185mm stolpe parat med en WolfTooth reglage.
Bara hunnit en kort runda men känns strålande! Bra support vid klättrade och stabil nedför med tanke på ”endast” 130mm bak. ?
Visa bilaga 531049
Får lite Ibis vibbar av den??
Haha underbart hur Hellöre skänker liv åt gammalt kol!
2010 moddad för typ två år sen efter att ha sett tråden om den moddade cannondale triggern .Hur gammal?
2010 moddad för typ två år sen efter att ha sett tråden om den moddade cannondale triggern .
Den gula färgen är riktigt fin ?Vågar man visa sin Santa Cruz? En 5010:a, hade en blå, men den var för stor, så det blev en gul.
Visa bilaga 573401
Riktigt snygg ihop med orange factory gaffelVågar man visa sin Santa Cruz? En 5010:a, hade en blå, men den var för stor, så det blev en gul.
Visa bilaga 573401
Toppenfin kombo! Älskar pajken i silver!!Min 5010:a
Tack! Den är till salu nu dessutom?.Toppenfin kombo! Älskar pajken i silver!!
ojojoj farligt! Vågar inte ens kolla. Tror fel prisklass för mig och jag måste bli av med min hoj först :(Tack! Den är till salu nu dessutom?.
Så farligt dyr är den inte?.ojojoj farligt! Vågar inte ens kolla. Tror fel prisklass för mig och jag måste bli av med min hoj först :(
Min Tallboy.
Ok?Har långa funderat på den. Bra att du köpte den, så slipper jag att fundera längre!
Skulle du inte haft en rosa gaffel till den där? ?Santa Cruz Hightower v3 2023. Hittade en ram på rea och byggde upp med en blandning av nya och gamla komponenter. Slutade med att det blev ganska dyrt till slut ändå =) , skyller på eurokursen. Jobbat med dekaler och svart vinyl från Slikgraphics för att bli av de de orange loggorna och få den lite mer speciell för mig. Tycker det blev ganska bra, går sjukt fint i skogen med.
Visa bilaga 655397
Reserve Wheels | Guaranteed for Life
Premium mountain, gravel, and road wheels. Reserve Wheels is engineered to be the best of the best for all complete wheelsets and wheel accessories.reservewheels.com
Blir lite för mycket tror jag. Tycker lyriken är fin i silver som den är.Skulle du inte haft en rosa gaffel till den där? ?
Riktigt fin, köp ett par hunt hjul kankse om reserv blir för dyrt. Billigare och skall väl ha bra garanti med.Ser framimot ny säsång nu med denna Bronson :-) Sjukt imponerad av dessa och gillar vekligen Mx och kört faktiskt på de 3 senaste cyklarna. Dock då byggt om dem själv. Men kul nu se det kommer fler och fler direkt från fabrik ju:-)
Men en fråga, är det någon som har bra koll på vart man kan köpa "Kol hjul" till dessa Santa Cruz, alternativ tips på andra vettiga bra hjul isåfall?
Du borde kunna fimpa stänkorna nu :D
Nä ? och jag lovar att det kommer regn snart igen, själkvart samma sekund som jag tar bort dem?Du borde kunna fimpa stänkorna nu :D