Det känns skönt att ha hittat tillbaka till stora esset, jag är toknöjd med valet. Alla S-works hojar jag haft har blivit referenshojar till allt annat jag haft och kört.
Tille skrev:
-------------------------------------------------------
>P.S. Har ni som kör Specialized tänkt på vad det ska hackas på oss för att vi just kör Specialized .
>Känns som att det bara är just Specializedägare det ska hackas på. Har inte sett att det hackas på >Cannondale eller scott som är minst lika "dyra" cyklar som Specialized?
>
>/T
Jag har döljt mina fanatiska tankar om Specialized länge, allt för att jag inte jobbat med Specialized på många år, jag har varit otrogen med Scott istället, jag är beredd att hackas på.
Vad som är dyrast? Förmodligen inte Specialized. S-works Tarmac med gammal Red-grupp, 60000:- eller Scott Foil Team Issue med gammal Red-grupp och dessutom med gamla hjul Zipp inte kan sälja för att det har kommit nya, 70000:-
Jag gillar inte Cannondale, dom ingår i CSG och CSG har inget som kan förknippas med cykelpassion.
Skogling skrev:
-------------------------------------------------------
>Du får problem med dina knän snart då kan Bjorre komma till Villastan och köpa den av dig. :)
Jag ska sluta skylla på dåliga knän, jag lovar! :-)
Det här året kommer att fyllas med cykling!!
/I am Specialized