Visa Din Specialized

cerro

Aktiv medlem
Visa Din Specialized
Jag har en camber -17. Nyfiken på hur du upplever skillnaden eftersom jag är sugen på en Epic evo? Orkar du beskriva om det går?

nya Epic Evo är ju som en modern Camber, körde dessutom 110/118 på min så nästan 110/120 som Epicen. Men Epicen känns mycket bättre utför, som en Stumpjumper men lätt och rapp och smidig. Efter Cambern har jag kört lite Stumpjumper, Epic, Levo SL, Epic ht och lite sådär och nya Epic Evon är helt klart den cykeln jag gillar bäst och känns som en stigraket :)

lundatok

Aktiv medlem
Visa Din Specialized
nya Epic Evo är ju som en modern Camber, körde dessutom 110/118 på min så nästan 110/120 som Epicen. Men Epicen känns mycket bättre utför, som en Stumpjumper men lätt och rapp och smidig. Efter Cambern har jag kört lite Stumpjumper, Epic, Levo SL, Epic ht och lite sådär och nya Epic Evon är helt klart den cykeln jag gillar bäst och känns som en stigraket :)
Och i förhållande till nya Stumpjumper? Har du hunnit testa den?

Visa Din Specialized
Ganska orginal fortfarande,passade på att byta till 2.6" istället för 2,3" när jag råkade snitta upp bakdäcket
30T AB oval klinga

20210524_202759.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer