Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Principia sa:Jag har iofs inte testat Renegade men är väl ett långloppsdäck för grus typ? Hade jag köpt en Camber hade jag haft annan cykling i tankarna.
HenrikI sa:Vad kör du för däck? Just hämtat ut min Camber carbon 16 med monster däcken Purgatory på. Funderar på Renegade som ju sänker vikten markant. Olika fram och bak?
NickPick sa:Är 50 mil ifrån min cykel nu så skulle någon kolla offseten på sin framklinga skulle jag bli glad.
Det är i mitt tycke ganska vågat att köra s-works bak. Mycket mer slitage på sidoväggarna än fram. Jag hade kört control bak istället.HenrikI sa:Hm lutar alltså åt specialized s-works renegade bak och s-works fast track fram på min nya Camber och Purgatory tas alltså av nu men på igen sent i höst för vinterkörning. Fan. Känns redan som jag är snabbare...
Roger_Edvinsson sa:NickPick sa:Är 50 mil ifrån min cykel nu så skulle någon kolla offseten på sin framklinga skulle jag bli glad.
Hemma efter 17 och kollar.
Men jag är 99% säker att jag köpte till en 34T med offset 6 när jag köpte hojen.
Eveningstar sa:Det är i mitt tycke ganska vågat att köra s-works bak. Mycket mer slitage på sidoväggarna än fram. Jag hade kört control bak istället.HenrikI sa:Hm lutar alltså åt specialized s-works renegade bak och s-works fast track fram på min nya Camber och Purgatory tas alltså av nu men på igen sent i höst för vinterkörning. Fan. Känns redan som jag är snabbare...
Flicen sa:Min nya Specialized Rhyme :)
CM sa:Äntligen sommarhjul på pendlarcrossen.
Specialized Crux E5
Hope XC6 Disc
Snyggt! +1 på det sista! :)Cerb sa:Han får hänga med 1 år till. Det är ju fortfarande jag som är den trötta av oss.
Du håller alltså med om att det är jag som är den slöa ;)lundatok sa:Snyggt! +1 på det sista! :)Cerb sa:Han får hänga med 1 år till. Det är ju fortfarande jag som är den trötta av oss.
Jag håller med om att i mitt och mina cyklars förhållande är det också jag som är den slöa.Cerb sa:Du håller alltså med om att det är jag som är den slöa ;)lundatok sa:Snyggt! +1 på det sista! :)Cerb sa:Han får hänga med 1 år till. Det är ju fortfarande jag som är den trötta av oss.
lundatok sa:2015 års Specialized Tarmac Expert med Quarq och klassikerhjulen.
Inte bra med kanttrådshjul på pavén.Rompa sa:lundatok sa:2015 års Specialized Tarmac Expert med Quarq och klassikerhjulen.
Schnyggt!! Men varför kör du inte med originalhjulen?
lundatok sa:Inte bra med kanttrådshjul på pavén.Rompa sa:lundatok sa:2015 års Specialized Tarmac Expert med Quarq och klassikerhjulen.
Schnyggt!! Men varför kör du inte med originalhjulen?