Visa Din Specialized
Maxen99 sa:Är inte den värd en hisspinne?
Levereras av Haga cykel om en vecka :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Maxen99 sa:Är inte den värd en hisspinne?
Eveningstar sa:Lyssna inte på alla haters Rompa. Den ser sjukt fet ut! Helsvart ser helrätt ut. =)
Oj vad svårt det verkar vara att svälja att det finns saker att anmärka på bland Specializeds cyklar. För jag tror knappast du faktiskt tror att någon som rullar på en maxxad Santa Cruz Bronson (Henrik83, inte jag) blir avundsjuk på en Camber Pro? Personligen är jag alldeles för viktmedveten för att känna mig avundsjuk på en 13+ kg's XC-hoj, särskilt en Spec.Johan A sa:Eveningstar sa:Lyssna inte på alla haters Rompa. Den ser sjukt fet ut! Helsvart ser helrätt ut. =)
+1 Avundsjukan lyser igenom...
Crossmax sa:Med det sagt så är Cambern en väldigt kompetent XC-hoj, vilket bl.a. Annika Langvad bevisat, men lätt är den onekligen inte.
Rompa sa:Xc-hoj?
Har PP-cykel sålt annat än Camber? Jag såg BARA Camber uppe på Högbobiken i somras :)hm sa:Rompa sa:Xc-hoj?
PP-cykel gänget från sandviken domninerar ju i Sverige iaf på sina cambers.
Lingon sa:Snygg Camber, Rompa! Och med 30/50 som lägsta växel behöver du inte träna för att orka upp för backarna heller! ;)