Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:Jag tänkte visa min S-Works Epic Fsr -17 som jag beställde i augusti 2016. Vet många som försökt o beställa men som inte får ngn levererad tyvärr. Själv var jag tveksam tills jag såg paketet idag på min LBS.
Vikten är 10.1 med xtr pedaler, och slanglöst med Fast trak control 2.2 däck som på bilden. Storleken är medium.
Nytt för 2017 verkar vara att flaskställ i kolfiber ingår samt att det sitter titanskruvar för bromsoken och skivorna redan i kartong.
Oggler sa:Är det exakt samma gro på 17-modellerna?
Läderlappen sa:Rompa sa:Jag tänkte visa min S-Works Epic Fsr -17 som jag beställde i augusti 2016. Vet många som försökt o beställa men som inte får ngn levererad tyvärr. Själv var jag tveksam tills jag såg paketet idag på min LBS.
Vikten är 10.1 med xtr pedaler, och slanglöst med Fast trak control 2.2 däck som på bilden. Storleken är medium.
Nytt för 2017 verkar vara att flaskställ i kolfiber ingår samt att det sitter titanskruvar för bromsoken och skivorna redan i kartong.
Snygg!!!
Rompa sa:Jag tänkte visa min S-Works Epic WC Fsr -17 som jag beställde i augusti 2016. Vet många som försökt o beställa men som inte får ngn levererad tyvärr. Själv var jag tveksam tills jag såg paketet idag på min LBS.
eiskall sa:Rompa sa:Jag tänkte visa min S-Works Epic WC Fsr -17 som jag beställde i augusti 2016. Vet många som försökt o beställa men som inte får ngn levererad tyvärr. Själv var jag tveksam tills jag såg paketet idag på min LBS.
Grym hoj!
Gissar att du jämfört med nya Sparken.
Vad fick dig att fortsätta med Epic?
Stumpy sa:@CM: Snygg, men varför så hög profil på hjulen?
cerro sa:Har ju glömt visa min senaste cykel här :( Vinterns kärlek, Specialized Sequoia:
DJ_Datte sa:cerro sa:Har ju glömt visa min senaste cykel här :( Vinterns kärlek, Specialized Sequoia:
@Cerro - Vad är det för modell av Sequoian ? Expert eller Elite, har du hunnit modda den redan?
tack!
Den vit-röda Epic i vänstra hörnet är läcker.Rompa sa:Gjorde ett litet S-Works kollage för nån vecka sen... har blivit ett par...ngn har man fått ny ram på garanti...den vita HT'n har jag jämte Epicen med grönt...
Blev häpen själv över hur många det faktiskt var...
Bättre, sämre eller same, same som gamla crossen, eller har du inte hunnit lufta den än?lundatok sa:Ska bli skoj!
Vet inte, den fick gå rakt in i förrådet. :(Stumpy sa:Bättre, sämre eller same, same som gamla crossen, eller har du inte hunnit lufta den än?lundatok sa:Ska bli skoj!
MTBiker sa:Hämtade ut min nya gravel bike idag, Specialized Sequoia. Ska användas till pendling och grusvägsdistans. Slängde in den i min fotostudio och plåtade den direkt. Sen en liten sväng på grusvägarna hemmavid. Rullar riktigt fint.
The stoke is real?Johan A sa:MTBiker sa:Hämtade ut min nya gravel bike idag, Specialized Sequoia. Ska användas till pendling och grusvägsdistans. Slängde in den i min fotostudio och plåtade den direkt. Sen en liten sväng på grusvägarna hemmavid. Rullar riktigt fint.
Bra val. Älskar min. Klart stoked över hur lätt de där 42mm's däcken rullar.
Supersonic sa:Så var det dags. Efter att under de senaste åren ha kört bland annat fyra olika Epic är det i år dags att bli Cambercyklist. Slog till på en mycket fin 2016 och än så länge känns den otroligt go cykel. Detta blir hojen för stiglekande och skoj. Jag kommer dock byta ut bojsänkena till Purgatorydäck mot något mer lättrullat så som X-King eller Ground Control.