Stuvarn
Aktiv medlem
Visa Din Specialized
Principia sa:44 är nog för övrigt det största man kan ha om klingan är offset inåt som på cx1. Rätt nära kedjestaget.
46T får plats på Cruxen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Principia sa:44 är nog för övrigt det största man kan ha om klingan är offset inåt som på cx1. Rätt nära kedjestaget.
Stuvarn sa:Principia sa:44 är nog för övrigt det största man kan ha om klingan är offset inåt som på cx1. Rätt nära kedjestaget.
46T får plats på Cruxen!
KJS sa:Stuvarn sa:Principia sa:44 är nog för övrigt det största man kan ha om klingan är offset inåt som på cx1. Rätt nära kedjestaget.
46T får plats på Cruxen!
Det där är väl ändå en tre modeller gammal Crux? Gissningsvis kan man ha förändrat en del med kedjelinen genom åren och det ihop med olika vevpartier.
mg25 sa:Nu är min Enduro klar ? Tyvärr så gillar inte mina luftrör utomhus träning, så premiärturen får vänta till varmare tider.
Johan A sa:Hade en Stumpjumper Comp typ 2011 som var rätt trist i jämförelse med den Camber Expert jag köpte 2013. Hoppas att Expertvarianten på Stumpy kommer göra mig lycklig. Det har iaf börjat rätt bra. Än så länge känns den i alla fall sjukt mycket festligare än den gamla Comp jag hade.
Rompa sa:Schysst bajk! Tycker du att det är stor skillnad mellan Camber och Stumpjumper? Jag är lite sugen själv på att göra det bytet då Cambern är lite för lik Epic tycker jag..
Rompa sa:mg25 sa:Nu är min Enduro klar ? Tyvärr så gillar inte mina luftrör utomhus träning, så premiärturen får vänta till varmare tider.
Enduro Coil? Grymt fint!
baudou sa:Fin!! Jobbigt att ha den stående till våren.. Är den en 650b?
mg25 sa:Nu är min Enduro klar ? Tyvärr så gillar inte mina luftrör utomhus träning, så premiärturen får vänta till varmare tider.
Stumpy sa:Vad har du för drop till bocken där? :)
Putte1981 sa:Gröna faran!!
HanStröm sa:Är det någon som har koll på om det är någon skillnad på ramen på en 2016 och 2017 Tarmac?
Vad i sådana fall?
Funderar mellan en S-works 2016 eller Tarmac Comp 2017, båda nya.
cerro sa:HanStröm sa:Är det någon som har koll på om det är någon skillnad på ramen på en 2016 och 2017 Tarmac?
Vad i sådana fall?
Funderar mellan en S-works 2016 eller Tarmac Comp 2017, båda nya.
Tarmac 2016 och 2017 är samma men S-Works är SL5 och Comp är SL4. Och bättre kolfiber i S-Worksen med. Så stor skillnad mellan de 2 modellerna du tänker på.
Starcus sa:Ny kamrat - S-Works Venge Vias 2018
Fet! Trodde dom var päronglass-gröna i år, men du vill vara lite diskret som vanligt förstår jag. ;)Rompa sa:nu är den här :)